Kumpi tässä nyt on normaalia.. :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Neil: Minulle ei ole tapahtunut viimeisten vuosien aikaan mitään mullistavaa. Lasten äiti on suoraan sanonut että hän tulisi eron seurauksena vaatimaan lasten huoltajuutta. Suomen lastensuojelupolitiikan tuntien lapset tulisivat tässäkin tapauksessa jäämään äidilleen eikä itsellä tulisi edes olemaan halua alkaa käräjöimään asiassa sillä siihen ei tosiaankaan voimat riittäisi.

Vielä on kuitenkin selvyyden vuoksi mainittava, että en käytä pisaraakaan alkoholia enkä huumeita enkä ole koskaan käyttänyt väkivaltaa perheenjäseniä kohtaan ja lisäksi minulla on ollut vakituinen hyväpalkkainen työpaikka viimeiset 10 vuotta.

Hyvä kysymys? Enkö mielestäni ansaitse enempää??? Totta helvetissä ansaitsisin, mutta se asia ei ole minun päätettävissäni että kuinka usein vaimoni haluaa harrastaa seksiä kanssani.

Toiseen kysymykseen, että miten jaksan elää tuolla tavalla on vastaukseni että jaksan elää niin huonosti, että voimat asian suhteen alkavat olemaan sillä tolalla että minua ei enää edes kiinnosta elää...

Kieltämättä välillä mäkin mietin että mitä järkeä on elää. Kaikki muut naiset on niin kauniita ja seksikkäitä että niiden miehet haluaa niitä 24h/vrk.
Ja sitten kun mua ei kukaan halua, mun on oltava niin super vastenmielinen ja ruma :ashamed:

Mun mies ei halua koskaan mua :(. Tänä vuonna on ollut seksiä kerran. Olen ihan siedettävän näköinen ja normaalipainoinen.. Hei, sä kerran vuodessa saaja mistä päin olet tehdäänkö treffit?

Niinpä tietenkin olet Helsingistä. Pistit nimittäin sellaisen tarjouksen että jos olisit ollut lähempää niin varmasti olisin suostunut treffeille. No tälläkin kertaa jäin ilman.... prkle

Kerran vuodessa saaja, täällä toinen joka on samassa tilanteessa, mutta olen nainen. Tajuan erittäin hyvin, miltä sinusta tuntuu. Viimeksi mies on tehnyt aloitteen vuonna 2010. Minä olen tehnyt pari kertaa sen jälkeen, mutta kiinnostusta ei löydy edes kerran vuodessa meininkiin, mitään selitystä en ole saanut asiaan. Olen itse asiassa jo ruvennut järjestelmään lähtöä. En halua elää selibaatissa loppuelämääni. Silti lähteminenkin on vaikeaa, mietin, voiko seksittömyyden vuoksi hajottaa perhettä ja hyvät muistot kummittelevat mielessä.

Niin ja Tikun äiti, on tässä naiseus koetuksella, kun ei tajua, miksi ei kelpaa miehelleen, samaa käyn läpi kuin sinä. Kaikkeen muuhun kyllä kelpaa, mutta ei seksiin. Ja sitten toiset valittavat, kun mies on kiinnostunut vain seksistä.. Ja syynä ei ole lapset, järjestin meille kerran hotelliviikonlopun kahdestaan, oli mukavaa ja rentoa, mutta ei seksiä.

Lähdössä, sinullakin on siis aikamoinen puntaroiminen eron ja jatkamisen välillä. Itse tässä yön yli mietittyäni olen entistä vakaammassa käsityksessä, että koska kotona ei seksiä saa kuin sen kerran vuodessa ja oma miehisyys ja mielenterveys alkaa olemaan mennyttä niin minä ainakin haluan vielä edes kerran kokea olevani haluttu myös seksuaalisesti.

En minäkään enää ruinaa. Kysäisen yleensä parin kuukauden välein että onnistuisiko ja kun vastaus on kielteinen niin hyväksyn sen ja odotan taas pari kuukautta ennenkuin kysäisen...
Toinen osapuoli on edellisen kerran tehnyt aloitteen vuonna 2010.

Arvaapa miltä minusta tosiaan tuntuu.... Tunnenpa olevani erittäin haluttu aviomies!!! Lisäksi jostain syystä tuo oma käsi ei kykene antamaan sellaista fyysistä läheisyyttä mitä kaipaisi...

Siis kysyt vaimoltasi? Tuota olet sä kokeillu toisenlaista lähestymistä? Mua ei ainakaan huvittas pätkääkään, jos äijä vaan kyselis. Romanttiikkaa ja sen sellaista varmaan kannattas herätellä taas henkiin eikä olla vaan se "kiva tyyppi".

Lähdössä, sinullakin on siis aikamoinen puntaroiminen eron ja jatkamisen välillä. Itse tässä yön yli mietittyäni olen entistä vakaammassa käsityksessä, että koska kotona ei seksiä saa kuin sen kerran vuodessa ja oma miehisyys ja mielenterveys alkaa olemaan mennyttä niin minä ainakin haluan vielä edes kerran kokea olevani haluttu myös seksuaalisesti.

Mäkin kaipaan sitä tunnetta, että on haluttu, että riittää sellaisena kuin on, että seksi ei ole jonkinlainen armopala. Kai se on tärkeää sekä miehelle että naiselle. Pikkuhiljaa alan itsekin uskomaan, että vika on mussa, että kaikki muut naiset on haluttuja, että niissä on jotain sellaista, mitä mulla ei vaan ole. Ja toisaalta tiedän, että olen ihan normaali nainen, kauniskin, vaikka ihan tavallinen, että minuakin voi haluta.

Lohdullista lukea muidenkin kokemuksia, ystäväpiirissäni olen ihan yksin asian kanssa, kukaan ei ainakaan myönnä olevansa samassa tilanteessa.

Rohkeutta päätöksiin ja voimia elää niiden mukaan, oli ne sitten mihin suuntaan vaan!

Siis kysyt vaimoltasi? Tuota olet sä kokeillu toisenlaista lähestymistä? Mua ei ainakaan huvittas pätkääkään, jos äijä vaan kyselis. Romanttiikkaa ja sen sellaista varmaan kannattas herätellä taas henkiin eikä olla vaan se "kiva tyyppi".

No en minä nyt mitenkään töksäytä kysymystä vaan kuvittelen aina muutaman kuukauden välein kun yhdessä on kivaa että voisi olla sopiva hetki. Ja arvaa vain onko romantiikkaa yms. yritetty herätellä henkiin.

Kun on tarpeeksi kauan ja monesti tullut torjutuksi, ei ehkä enää ole rohkeutta / voimia paljon muuhun kuin siihen, että kysyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Lähdössä;26440101:
Kun on tarpeeksi kauan ja monesti tullut torjutuksi, ei ehkä enää ole rohkeutta / voimia paljon muuhun kuin siihen, että kysyy.

Totta joka sana! Tuo rohkeuden ja voimien kerääminen edes kysymiseen on helkutinmoinen urakka koska se romahdus mikä (jälleen kerran) torjutuksi tulemisesta seuraa on todella raju.

Lähdössä. Oletko miettinyt mitä tekisit jos joku oikein mukava tyyppi ilmoittaisi olevansa kiinnostunut sinusta. Pystyisitkö olemaan lähtemättä kokeilemaan, että miltä se tuntuu kun tuntee olevansa haluttu?

Miten teillä "harvoin saavilla" on ollut suhteen alkuaikoina seksiä?

Siis onko seksin määrä aluksi ollut "normaali" ja sitten yhtäkkiä vähentynyt olemattomiin?

[QUOTE="vieras";26436890]Tekosyitä nuo väsymys ja ei ole paikkaa :) Jos on kiinostusta niin kyllä se väsymyskin häviää. Aina voi laittaa lapsille lastenohjelmat ja lukittautua vaikka kylpyhuoneeseen. Ei siinä nyt niin kauaa mene.

Tietysti se on eriasia jos ei kiinosta tai haluta yhtään. Mutta sillekin kannattaa tehdä jotain mielummin ennemmin kuin myöhemmin.[/QUOTE]

Tuota, kun ne lapset eivät välttämättä pysy siinä television ääressä koko aikaa. Varsinkaan alle 2-vuotias. Kylpyhuoneessa on kova lattia, ehkä olen sitten sangen frigidi, mutta seksi siinä laattojen päällä ei kyllä kiinnosta. Pitäisikö siis olla valmis paneskelemaan epämukavissa paikoissa? Joo, ei kiinnosta seksi niin paljon. Haluan pehmeän alustan.

[QUOTE="vieras";26446942]Tuota, kun ne lapset eivät välttämättä pysy siinä television ääressä koko aikaa. Varsinkaan alle 2-vuotias. Kylpyhuoneessa on kova lattia, ehkä olen sitten sangen frigidi, mutta seksi siinä laattojen päällä ei kyllä kiinnosta. Pitäisikö siis olla valmis paneskelemaan epämukavissa paikoissa? Joo, ei kiinnosta seksi niin paljon. Haluan pehmeän alustan.[/QUOTE]

Mä en koskaan makaa siellä kylpyhuoneen lattialla ;) Muitakin asentoja on, eikä ne ainakaan mun mielestä ole epämukavia.

Jos ei halua harrastaa seksiä, niin ok. Mutta se, että se ei ole lapsiperheessä mahdollista...sitä en usko.

[QUOTE="vieras";26447562]Mä en koskaan makaa siellä kylpyhuoneen lattialla ;) Muitakin asentoja on, eikä ne ainakaan mun mielestä ole epämukavia.

Jos ei halua harrastaa seksiä, niin ok. Mutta se, että se ei ole lapsiperheessä mahdollista...sitä en usko.[/QUOTE]

No kaikki ei tykkää samanlaisesta seksistä. Sä tykkäät sekstata kylppärissä, kun muksut hakkaa ovea ulkopuolella, joku toinen (esim. minä) ei. Ja ei, meillä ei ole kuin yksi vessa/kylpyhuone ja jos 2v:llä tulee hätä, sisään on päästävä heti, ei siinä huudeta lapselle, että odota vähän, kun isi ja äiti on kohta valmiita.

on taas niin, että saan seksiä miehen aloitteesta noin joka toinen viikko. Jos teen itse aloitteen, toteaa mies että saat sitten itse tehdä kaiken, elikkä mies vaan makaa selällään ja minä sitten hoidan molemmat finaaliin. Aika paskaa sekin on, kun sitä seksiä haluaisin sen läheisyyden takia, että joku koskettaisi ja sitten on sama kun olis joku pumpattava bob alla. :/

Mä oon sitä mieltä, että jos eletään parisuhteessa, niin seksiä on annettava. Jossei nyt kyse sit oo jostain vakavasta, jonka takia on voimat loppu tai on fyysisesti mahdotonta harrastaa seksiä. Mut jos se johtuu vaan siitä, ettei huvita, niin sit ei kyl kannata vaatia, että kumppani ei käy vieraissa.

[QUOTE="hmmm";26447637]No kaikki ei tykkää samanlaisesta seksistä. Sä tykkäät sekstata kylppärissä, kun muksut hakkaa ovea ulkopuolella, joku toinen (esim. minä) ei. Ja ei, meillä ei ole kuin yksi vessa/kylpyhuone ja jos 2v:llä tulee hätä, sisään on päästävä heti, ei siinä huudeta lapselle, että odota vähän, kun isi ja äiti on kohta valmiita.[/QUOTE]

No, mun pointti oli se, että jos seksi on molemmille tärkeää niin sille löytyy varmasti aika ja paikka.

Mikähän ihmisiä vaivaa kun tämän seksin tiimoilta aina tulee näitä "onko normaalia" halujen suhteen. Kuka voi sanoa mikä on normaalia yleisellä tasolla kun se on yksilöllistä. Seksiriippuvuus on toki oma lukunsa.

Aina puhutaan keskustelusta ja kompromisseista. Mielestäni tämä ei toteudu oikeastaan koskaan, nainen säätelee parisuhteen seksin määrää. Pahimmillaan tilanne on se kuin meillä, minulle kelpaisi vaikka joka päivä ja vaimo voisi elää ilman seksiä vaikka loppuelämänsä.

Tällainen tilanne on lievästi perseestä ja ei varmasti ainutlaatuinen. Kuitenkin näissä tilanteissa mies on se jota syyllistetään, aina vonkaamassa ja mikään muu ei kiinnosta kuin seksi. Ei ihme, että pitää vongata, mikäli rouvalta ei piparia irtoa. Keskusteleminen ei auta viriiliyteen, keskusteleminen voi auttaa siihen, että nainen voi vastentahtoisesti lahnana maaten antaa pari kertaa vuodessa enemmän, mutta tuollainen on miehen mielestä jopa pihtaamista nöyryyttävämpää. Ainakin minusta!

Tässä ohje aseksuaaleille ja muille pihtareille: antakaa puolisoille lupa käydä vieraissa, niin saatte olla rauhassa lahnana. Tämäkään ei taatusti onnistu, koska silloin kun lupa aidan tuolle puolelle on ajankohtainen antaa, iskee kammottava mustasukkaisuss. Seurauksena pihtauksen jatkuminen ja entistä tulehtuneemmat tunteet parisuhteessa.

Toki tämä voidaan kääntää sukupuolten suhteen päinvastoin. On kuitenkin melkoisen paljon harvinaisempaa miehen pihtaus kuin naisen.

Viimeksi muokattu:
Jotta nyt saataisiin oikea kunnon miesten valitusvirsi tähän, niin laitanpa jotain paskaa minäkin.

Mikä siinä on että kun halut ei kohtaa niin yleensä mies on se jonka pitää nähdä se vaiva sen eteen että ne halut kohtaisivat? Mikä tasapainoinen suhde se on missä toinen osapuoli pitää yllä normaalia osaa suhteesta?

Miksi vaihtoehdot on usein ääripäätä, joko ei kiinnosta ollenkaan tai sitten ollaan vehkeissä kiinni kokoaika?

Seksi jos on kauppaväline (esim. siivoa niin saat seksiä, legendaarinen lausahdus.) Niin mitä hiton (into)himoa siinä on? Kai sitä on sama sitten runkata jos naisen ehdollistus seksille on joku häntä stressaava arjen asia. Ymmärrän että jos mies ei osallistu tai huomioi naista, niin se on turn off pitemmällä aikavälillä, mutta mitä näiden ihmisten päässä liikkuu jotka liittää säännöllisesti kaiken ympärillä olevan kahden ihmisen väliseen intiimiin suhteeseen? Jos on aseksuaalit yhdessä niin kun seksi ei voi olla kauppatavara niin käydäänkö sitten kauppaa haleista, pusuista vai siitä että "antaako" toisen mennä raflaan/kalaan/metsälle/urheilumatsiin kaverien kanssa?

Naiset haluaa ennakkomaksun toosastaan, miehet mielummin saa vilpittömän teon ja osallistuu sen jälkeen asioihin joita itse ei nähnyt niin tärkeäksi.

p.s. sisältää yleistämistä, ärsyyntymisen vuoksi.

• Tykkää
Reactions: samuelinäiti