Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 15:18 JaneDoe kirjoitti:Kumman rodun sinä ottaisit tai suosittelisit? Ja perusteluja mukaan kiitos :flower: Vaihtoehdot on
1. Belggari malinois
2. Bordercollie
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 19:56 mualainen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 15:18 JaneDoe kirjoitti:Kumman rodun sinä ottaisit tai suosittelisit? Ja perusteluja mukaan kiitos :flower: Vaihtoehdot on
1. Belggari malinois
2. Bordercollie
Hupsis esititpä kysymyksen, itse jos valitsisin noista niin ehkä bordercollie! mitä nähnyt niin borderit avoimempia luonteeltaan kun belggarit, paitsi vkl:na törmäsin groendal-belggariin joka avoin ja ihmisystävällinenja lt-pisteet +170!![]()
mutt tosiaankin ei kummastakaan rodusta oma kohtaisia kokemuksia, molemmat varmaan miellyttämishaluisia rotuja ja ohjattavia! Tietenkin ratkaisevaa on myös että millaisessa ympäristössä koira tulee elämään ja mitä sen kanssa harrastetaan!
Tulipas taas sekava kirjoitus, mutt tsemppiä rotuvalintaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 00:17 viiru kirjoitti:Ja tuosta sosiaalisuudesta vielä.. Omani oli aika tarkka, kuka häntä tuli silittämään ja millä lailla =) Eli pään päältä ei kannattanut yrittääkään vieraitten, jos ei halunnut hampaan jäliä käteensä ja muista koirista omani ei oikeastaan tykännyt. Ei niistä ihmeemmin kyllä välittänytkään, paitsi jos tuli liian lähelle, niin osoitti kyllä, että toinen voisi kyllä poistua samantien...
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2005 klo 22:29 mualainen kirjoitti:Onko sulla minkä verran koirakokemusta? mistä rodusta? Harrastitko mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 14:17 mualainen kirjoitti:Mulla on ollut omia koiria 18-vuotta ja lapsuuden kodissa oli isällä koira jo ennen ensimmäistä omaa koiraani. Voi sanoa, että koirat ei ole minulle harrastus vaan elämäntapa. Rotuja on ollut sakemanni, rotikka, tipsu ja tällä hetkellä on kaks terrieriä. Harrastukset on nyt lähinnä agility ja toko, mutta kokeiltu on jälkeä, hakua, raunioita, mejää, luolia ja jopa viehejuoksua. En vois kuvitellakaan ottavani koiraa pelkäks sohvakoiraks.