Kumpi puuhamatto vauvalle? (linkit)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pippurinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23109336] mutta jos haluat sellaisen kuitenkin hankkia, niin eikö kannattaisi harkita jotain vähän neutraalimpaa, jos vaikka joskus vielä saatte pojan...? [/QUOTE]

Meneekös se poika jotenkin pilalle vaaleanpunaisella leikkimatolla????!!!

Meillä on Tiny loven joku jumppamatto. Kumpiki on viihtynyt siinä vauvana oikein hyvin. Kannattaisi valita sellanen malli jossa on myös matto-osassa puuhaa, jotain rapisevaa jne. Meillä ainakin ollut hyvä käyttöikä kun esikoinen on nyt 3v ja vieläkin tykkää leikkiä jumppamatolla, tekee siitä majaa jne. :D

Noista kahdesta ottaisin jälkimmäisen. Meillä on Tiny Loven Monkey Island tms.

Ja hei, ei 1,5kk vanhan tarvitsekaan viihtyä puuhamatolla. Hän on vielä niin pieni! :) Oma poikakaan ei ikinä pitkiä aikoja viihtynyt. Joskus 3kk iässä alettiin käyttämään, osasi silloin tarttua leluihin.

Vai menikö mulla kirjoittajat sekaisin, nooh jollakin oli vauva 1,5kk.

Viimeksi muokattu:
Noista kahdesta ottaisin jälkimmäisen. Meillä on Tiny Loven Monkey Island tms.

Ja hei, ei 1,5kk vanhan tarvitsekaan viihtyä puuhamatolla. Hän on vielä niin pieni! :) Oma poikakaan ei ikinä pitkiä aikoja viihtynyt. Joskus 3kk iässä alettiin käyttämään, osasi silloin tarttua leluihin.

Vai menikö mulla kirjoittajat sekaisin, nooh jollakin oli vauva 1,5kk.

Mulla oli tuo 1,5kk vanha vauveli, en ole ap.. Ihmettelin vaan kun täällä kaikkien vauvat on niin hyvin viihtynyt alusta asti.. Uskon kyllä että vauvani hoksaa maton idean jossain vaiheessa :)

[QUOTE="vieras";23110750]Mulla oli tuo 1,5kk vanha vauveli, en ole ap.. Ihmettelin vaan kun täällä kaikkien vauvat on niin hyvin viihtynyt alusta asti.. Uskon kyllä että vauvani hoksaa maton idean jossain vaiheessa :)[/QUOTE]

Kyllä varmasti hoksaa. :) Kuusiviikkoisena oma vauva viihtyi lähinnä vain rinnalla, sylissä ja manducassa, myöhemmin lattialla.

Meillä oli fisher pricen rainforest melodies& lights deluxe jotain gym. Vauva rakasti sitä ja viihtyi siinä todella mielellään. Meillä oli käytössä1kk-6kk sitten alkoi ryömiminen ja maailma avartui :)
Siltikin kävi päivittääin pyörittelemässä siellä leluja ja rapistelemassa lehtiä.

Ja mun mielestä kans mitä värikkäämpi sen parempi.

Yhteistyössä