Kumpi parempi, vauva-lehti vai kaksplus (vauva)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lentoemo-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lentoemo-76

Aktiivinen jäsen
30.10.2007
2 669
1
36
Juu, ei varmaan saisi kysyä tällaista täällä kaksplussan sivuilla, mutta oon ajatellut tilata itselleni jonkun vauva-aiheisen lehden.

Pientä galluppia, eli kumpi kantsii tilata, Vauva-lehti vai toi Kaksplussan vauva-aiheinen?

Vauvakuumeilen siis esikoista... :D

Ite tykkään enemmän vauva-lehdestä. Nyt oli uusimman vauva-lehden välissä hyvä tarjous: vuoden lehdet 34,90 ja sit sai vielä jonku tilaajalahjan. Oon itekki jossakin välissä tilannu sen, mut nyt ollu pitkä väli ja ku näin ton tajouksen, niin pakkohan se oli tilata, ku kuitenki joka kuukausi ostan sen. Ostan kyl myös kaksplussan.

Juu kiitos vinkistä, mäkin kiinnostuin tuosta Vauva-lehden tarjouksesta, on kyllä tosi edullinen! Jotenkin sitä kuitenkin ehkä haluais tilata vauvalehden vasta sitten, kun on turvallisesti raskaana..... Kun jos sitä raskautta ei sitten kuulukaan, niin on se lehti vähän ehkä enempi siinä ahdistamassa (?). Miten sä Lentoemo asian koet? :/

lumikeiju: mä oon kans vähän funtsinut samaa, vaikkakin siltä kannalta, että ei kai se tuota huonoa onnea... :D Mut kun mä niin tykkään lukea noita lehtiä, ja niitähän kantsii säilyttää vuosikausia, kun ei tietyt asiat koskaan vanhene. Eli oon myös miettinyt, että kun mulla ei ole mitään kokemusta vauvoista, niin riittääkö mulle muka joku 6 lehteä kaiken oppimiseen? Meinaan, jos sen tilaa vasta sitten kun pahin km-riski on takana jne...

Mä ostan niitä lehtiä aina Suomessa käydessäni, ja luen mielelläni ihan jotain vanhojakin aina vain uudelleen. Niin että... :D

Lentoemo: Nii tuokin on kyllä ihan totta. Eli voishan tässä alkaa jo mukavan lehden parissa perehtymään kaikessa rauhassa tärkeisiin asioihin. Ehtii valmistautua lapsen syntymään ja hoitoon sillä tavalla ajan kanssa.. :heart: Ja kun mekin ollaan miehen kanssa vähän puhuttu, että jos ei biologista lasta ala muutamassa vuodessa kuulumaan, niin ehditään vielä adoptiojonoon.. Eli kyllä tässä vanhemmuuteen siis tähdätään ihan tosissaan, oli lapsi sitten biologinen tai ei.. :heart:

Taidan tilata tuon lehden! =) Italiassako sinä Lentoemo vakituisesti asustelet? Ootko asunut pitkään, ja aiotko jäädä sinne..? Jos saa olla hieman utelias... :ashamed:

Joo, saa olla utelias :D . Olen asunut Italiassa jo 11 vuotta, ja olen tosiaan jäänyt ihan pysyvästi tälle tielle. Vaikka olenkin iristänyt mieheltä lupauksen, että sitten eläkkeellä hankitaan mökki Suomesta ja vietetään siellä useampi kuukausi vuodessa ;)

Mun pitääkin ottaa lisäksi selvää, että paljonko noi postituskulut on ulkomaille. Tilaajalahja vissiin lähetetään vain Suomen osoitteeseen.

Tuolta netistä ei kyllä löytynyt tuollaista tarjousta vauva-lehdestä, eikä tilaajalahjaakaan luvattu :(

Hehe, kyllä mä ainakin ostin odotus- ja vauva-lehtiä vasta haaveillessa vauvasta ja yrittäessä sitä, eikä tuottanut huonoa onnea. :D

Itse tykkään ostaa irtonumeroita, koska lehdet ovat todella usein esim. -50% hinnalla, ja sitten saa vaihdella mitä lehteä ostaa missäkin kuussa.

No mä tosiaan tilasin ton vauva-lehden, soitin tänään vielä siitä erikseen, tilaaja-lahjaa kun ei lähetetä ulkomaille, mutta annoin äitini osoitteen et menee hänelle. Oli muuten tosi ystävällinen nainen asiakaspalvelussa.
Mä ajattelen kans niin kuin marza ja miracle, että vauva-lehti on just enemmän ehkä vauvakuumeisille. Sen sijaan ahneena aattelin, että vois pyytää sit kolmannen raskauskuukauden jälkeen sukulaisilta lahjaksi kaksplussan, siihen saakka ostelen irtonumeroita, koska myös kaksplussa on kieltämättä täyttä asiaa!

Kiva, että noppis lohdutti, ettei tuota huonoa onnea :D

+++++ meille kaikille!

Pohdin itse samaa, että mitä eroja noissa lehdissä oikeastaan onkaan. Vauvassa tuntui olevan enemmän odotus&vauva-ajan juttuja, mutta molemmissa asiaa käsitellään.

Jos valinnan tekeminen on hankalaa ja lehtien erot tarkemmin kiinnostavat - niin lukaiskaa: Vauvalehti vs. Kaksplus-vertailu

Vertailu on toukokuulta, mutta kertoo se varmasti eroista yleispiirteittäin edelleen, yllättävää tossa vertailussa oli isä/isyys-juttujen puuttuminen kokonaan toukokuun vauvalehdestä!

Yhteistyössä