vauva-lehti

Kuinka moni teistä on tilannut vauva-lehden? Mulle tuli tänään tarjous siitä ja harkitsen...hmmmm :whistle:
Saisi jopa kaupanpäälle pussilakanasetin tai kantoliinan ja yllätyksen B)
Onko teillä kokemuksia? Kumpi parempi kaksplus vai vauva lehti? Lähettääkö ne kaksplussalta vastaavia tarjouksia?
 
mulle on tullut molemmat. kaksplus on sinällään monipuolisempi että se käsittelee myös isompien lasten juttuja, vauva keskittyy odotukseen ja vauvan ekaan vuoteen. voithan sä nyt tilata vauvan ja sitten myöhemmin kaksplussan?
 
Mulle tulee Odotus-lehti ja Vauva-lehti, molemmista olen kyllä tykännyt. Kaksplussaa olen kanssa duunista ottanut, mutta olen tykännyt Vauva-lehdestä enemmän, koska siinä on erikseen lisäksi odotus-sivut takaosassa. Ainoa minkä olen huomannut, että tilasin molemmat lehdet jo aikoja sitten, kun odotin 7/2006 ja kun meni kesken en lopettanut, kun kuvittelin, että tärppää nopeasti uudestaan. No vuosi kului siihen, että uusi raskaus lähti käyntiin ja lehdet siis ovat tulleet koko ajan. Mikä on alkanut ärsyttää suunnattomasti, niin samat jutut tuntuvat kiertävän uudestaan ja uudestaan säännöllisesti
 

Yhteistyössä