Kumpi parempi, Libero vai Pampers?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Libero"
Meillä lapsi ollut aina hoikka. Joten Libero on ollut parempi, Pampers-vaipasta on vuotanut yli. Vaippa ei tosin ole koskaan ollut kovin märkä kun ylivuoto on sattunut.

Liberon istuvuus meidän lapsella oli parempi kuin Pampersilla. Niin housuvaipoissa kuin teippivapoissa.

"mie"
Liberot meilläkin parempia. Varsinkin Liberon housuvaippa on huomattavasti parempi kun Pampersin (imee paremmin, vaippa ei valuu lapsen jalkoihin ja ei haisee). Lisäksi Pampers on jokaiselle kolmelle lapselle aiheuttanut jonkun ajan käytön jälkeen ihottumaa.

"vieras"
[QUOTE="erina";23998995]pehmeämpi kuin libero joka muuttuu pissasta "tiiliskiveksi"[/QUOTE]

Mua taas ällöttää yli kaiken kun Libero muuttuu märkänä pehmeäksi, löllyväksi möykyksi joka roikkuu haarojen välissä :D

Pampers muistaakseni haisee pahemmalle, mutta molempia ollaan käytetty. Koot ovat menneet meidän vauvan kohdalla niin, että toisen merkin vastaava koko on aina hieman suurempi kuin toisen, eli jos vaikka koko 3 alkaa olla pieni, toisen merkin kolmonen mahtuu vielä, joten ollaan käytetty molempia, niin aina on ollut mahdollisimman hyvin istuva vaippa.

Enimmäkseen käytetään muita vaippoja.

Oon vastannu tällaseen lähes samanlaiseen ihan muutama pv sitten, mutta ei haittaa.. vastaan sili..:D

Meillä Libero. Selän kuminauha (tai se joustosysteemi siis.. eihän se varsinaisesti kuminauhaa kait ole? no anyway..) esti meillä tehokkaasti maitokakkakauden "ihanimman" ongelman eli selkäkakat.. Pampersin kanssa löysät pashkat räjähti niskavilloihin asti.. Ja sekös oli ihanaa, yyyyyyyh..:x

Nyt myöhemmin ei olis niin väliä, kun kakka on kiinteämpää eikä enää virtaa pienenä purona ulos vaipoista... Liberot on kyllä "tönkömpiä" ja paksumpia vauvan jalkojen välissä kuin Pampersit.. no, meillä mennään siitä huomatta Liberoilla silloin, ku kertsejä käytetään...

Nii! Ja iberolle vielä plussaa seuraavasta, vaikka ei varsinaisesti vaipan ominaisuuksiin liitykään: hyvät kerholahjat saa Liberopisteillä..:D Ihanan Lamazen hirven tilasin ja poju palvoo sitä :heart: (nojoo, mä olen vähän hullu kaikkien "ilmaislahjojen" kanssa ja metsästän niitä ihan tosissani... ei ole ehkä normaalilla mielenterveydellä varustetulle tämä kerholahja-asia niin tärkee..:D)

[QUOTE="Libero";23999025]Meillä lapsi ollut aina hoikka. Joten Libero on ollut parempi, Pampers-vaipasta on vuotanut yli. Vaippa ei tosin ole koskaan ollut kovin märkä kun ylivuoto on sattunut.

Liberon istuvuus meidän lapsella oli parempi kuin Pampersilla. Niin housuvaipoissa kuin teippivapoissa.[/QUOTE]

Hahaa! Meilläkin on hoikka vauva ja niinku sanoin, ni Libero ollu parempi.. Ehkä Liberot vaan sopii paremmin ruipeloille ku Pampersit? (takuulla luotettava johtopäätös näin kahden vauvan huimalla otannalla..:D)
Me ei tosin ole vielä housuvaippoihin siirrytty (kokeiltu vaan niitä muutamaa, jotka tuli ilmaseksi Liberon 6kk lahjapaketissa..oli ok.) eli niistä en osaa meidän kohdalla sanoa, että kummat parempia..

"mie"
Hahaa! Meilläkin on hoikka vauva ja niinku sanoin, ni Libero ollu parempi.. Ehkä Liberot vaan sopii paremmin ruipeloille ku Pampersit? (takuulla luotettava johtopäätös näin kahden vauvan huimalla otannalla..:D)
Me ei tosin ole vielä housuvaippoihin siirrytty (kokeiltu vaan niitä muutamaa, jotka tuli ilmaseksi Liberon 6kk lahjapaketissa..oli ok.) eli niistä en osaa meidän kohdalla sanoa, että kummat parempia..
Ja kumotaan heti väittämä, että Liberot sopivat paremmin hoikille vauvoille :) Meidän esikoinen oli todella isokokoinen vauveli, kasvoi +3 käyrää ja hänellekin sopivat Liberot paremmin kun Pampersit :)

nattiainen
Meillä hoikille pojille kävi vauvana pampers, mutta sitten jossain tuossa puolen vuoden kieppeillä vaihdettiin Liberoon, kun pampersit ei enää pitäneet. Liberon housuvaippa on ehdottomasti meilläkin parempi, ei valahda nilkkoihin heti kun kostuu, vaikka jotenkin sitä ajattelis, että pampers ois hoikalle parempi kun on kapeannäköinen ohut vaippa, mutta niin se vain ulkonäkö valehtelee. :O

[QUOTE="mie";23999161]Ja kumotaan heti väittämä, että Liberot sopivat paremmin hoikille vauvoille :) Meidän esikoinen oli todella isokokoinen vauveli, kasvoi +3 käyrää ja hänellekin sopivat Liberot paremmin kun Pampersit :)[/QUOTE]

Niin siis, tarkoitin toussa olettamuksessani sanoa, että "Liberot sopii hoikille vauvoille paremmin kuin Pampersit" enkä "Liberot sopii paremmin hoikille vauvoille kuin pullukoille".
Pullukoille/isokokoisille vauvoille sopivista vapioista en itse mene sanomaan mitään, kun ei kokemusta ole..:D

"ullis"
Ehdottomasti libero parempi!! Jotkut tykkää pamperssin joustavuudesta ja ohuudesta. Meillä pampperssien kanssa sattuu vähän väliä ohivuotoja ja kakkasuttuja. Liberosta ei ole koskaan tullut ohivuotoja tai muutakaan!! Eikä ole niin paksu että menoa haittaisi. Pamppers jää myös liian kapeaksi isommalle vauvalle.

mip
Meillä myös Liberot sopivat paremmin, kuin Pampers. Pamperseissa vaipan "vanut" tuppautuivat pakkautumaan yhteen kohtaan kovaksi vanutolloksi. :/ Sekä olen kokenut, että Liberossa on neutraalimpi tuoksu kuin Pampersissa! Meillä Pampersit aiheuttivat vaippaihottumaa, mutta sekinhän on niin yksilöllistä. :)

"esikoisen äiti"
LIBEROLLE menee mun ääni, ehdottomasti.

Sehän on hyvä että menee pissasta "tiiliskiveksi", tuntee siis ulkopuolelta heti ja helposti kun on märkä ja vaihtoa vailla!
Pampers ainakin mun kokemuksen mukaan päästää liikaa kosteutta läpi, en tykkää.

"sari"
Oon vastannu tällaseen lähes samanlaiseen ihan muutama pv sitten, mutta ei haittaa.. vastaan sili..:D

Meillä Libero. Selän kuminauha (tai se joustosysteemi siis.. eihän se varsinaisesti kuminauhaa kait ole? no anyway..) esti meillä tehokkaasti maitokakkakauden "ihanimman" ongelman eli selkäkakat.. Pampersin kanssa löysät pashkat räjähti niskavilloihin asti.. Ja sekös oli ihanaa, yyyyyyyh..:x

Nyt myöhemmin ei olis niin väliä, kun kakka on kiinteämpää eikä enää virtaa pienenä purona ulos vaipoista...
Samaa mieltä :)

molempi parempi
Meillä vastasyntyneellä toimi Pampers paremmin, kun niissä oli sellainen verkko siinä vaipan pinnassa, joka lukitsi sen maitokakan allensa tehokkaasti :) Muilla vaipoilla maitokakkaa oli takaraivossa asti, yöks. Ja Liberoista tuli ihottumaa.

Myöhemmin, kun lähti liikkeelle, tykättiin käyttää Liberoita, pysyivät meidän pojalla paremmin ylhäällä kuin Pampersit.

Yhteistyössä