Pampers-kerho?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amona

Vieras
Mikä juttu Pampers-kerho oikein on?

Olen aiemmin kerännyt Libero-vaipoista pisteitä ja tilannut niillä Libero-pistekaupasta lahjojakin. Kaikki on toiminut niin kuin on luvattu.

Nyt ostin tarjouksesta Pampers-vaippoja ja totesin, että heilläkin on pisteiden keräilyä ja pistekauppa. Kun rekisteröidyin pistekaupassa oli vain kolme erilaista lahjaa: lahjakortteja Lekmer-verkkokauppaan. Nyt koko pistekaupassa on enää 10€ lahjakortti kyseiseen kauppaan eikä muita lahjoja näy missään.

Onko tämä nyt tässä? Eikö Pampers kerhossa tosiaan ole enää muita lahjoja kuin tuo? Tuleeko sinne joskus lisää lahjoja vai onko koko kerho kuihtumassa tämän viimeisenkin "lahjan" myötä pois?

Hetkinen. Nyt en ymmärrä. Jos joka tapauksessa ostan paketin vaippoja, miksi en samalla naputtelisi siitä koodia jollekin verkkosivulle, kun kerkeän. :D

minun mielestäni ei muuten kuulu hyviin käytöstapoihin haukkua ihmisiä typeryksiksi, vaikka he tekisivät asiat eri tavalla kuin sinä. Minun mielestäni kommenttisi oli kyllä mauton. Tuliko sinulle hyvä mieli?

Satuin nyt vain kysymään tätä siksi, että viitsinkö enää naputella koodeja sivustolle. Jos kerho onkin sitä varten, että kerätään Lekmer-lahjakortteja, en sitä taida tehdä. Minulle tai lapselleni ei kuitenkaan ole ollut haittaa siitä, että olen Libero-kerhon sivuille naputellut vaippapaketeista koodeja ja tilannu esimerkiksi kovasivuisen kirjan, jota on ollut ihan hauska lapsen kanssa lukea. Olisimme varmaan voineet lainata vastaavan kirjan myös kirjastosta tai kirjakaupan alennusmyynnistä, mutta kunhan nyt tilasin sen "vaippapisteillä", koska vauvallamme käytetään vaippoja ja satumme tykkäämään Liberon vaipoista.

Joskus sieltä sai jotain ihan ok-lahjojakin (dvd, oisko ollut legojakin) mutta viimeks en löytänyt sieltä mitään. Pitäskin lisätä vikat pisteet ja katsoa onko siellä mitään. Tosi tympeä jos ei oo enää mitään kunnollista. Vaikka ei kyllä oo Liberollakaan kuin pelkkiä vauvajuttuja, sieltäkään mitään voinut ottaa pitkään aikaan.

Joo surkea se lahja on. Lunastin yhden 10 euron lahjakortin, mutta sitä ei voi yhdistää mihinkään muuhun tarjoukseen lekmerissä. Nyt lekmerissä on esim postikulut ilmaiseksi tarjous, mutta siihen ei yhdistää tuota kympin lahjkorttia. Ja kun käytännössä lekmerissä näyttää tavara olen vähän kalliimpaa kuin esim verkkokaupassa, vaikka muka mainostetaan alennusta, niin eipä taida kannattaa.

Enää sinne pamperssiiin ei kannata niitä koldeja laittaa, säännöissä lukee että kaikki koodit menee hukkaan vuoden lopussa, kun se kerhon keräily vaihtuu tai loppuu tai jotain. Itse aion säästää ne koldit, jos sinne vaikke keväällä tulisi jotain järkevää. Tuosta kympin lahjakortista kun ei ole juuri mitään iloa. Ovat varmaan saaneet ihan ilmaiseksi lekmeriltä nuo ns tarjoukset.

Yhteistyössä