B badass Aktiivinen jäsen 05.01.2008 7 324 0 36 18.01.2008 #1 siis olis kaks alkon glögipulloo tuol ja mietin et korkkaanko tuike-glögin (mustaherukka) vai jouluglögin? kumpaakaan en oo ikinä juonu
siis olis kaks alkon glögipulloo tuol ja mietin et korkkaanko tuike-glögin (mustaherukka) vai jouluglögin? kumpaakaan en oo ikinä juonu
Malviina Aktiivinen jäsen 19.04.2005 13 571 0 36 18.01.2008 #2 Jouluglögistä en pitänyt, eli avaisin mustaherukan.
auryn Aktiivinen jäsen 03.05.2004 11 713 0 36 18.01.2008 #4 Eiks jouluglögi ole se jos on hopeesininen kuusi etiketissä? Se on mun ehdoton lempiglögi, vahvaa mut mahtavan herkkua
Eiks jouluglögi ole se jos on hopeesininen kuusi etiketissä? Se on mun ehdoton lempiglögi, vahvaa mut mahtavan herkkua