Kofeiinitabletit vs energiajuomat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirahvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirahvi

Vieras
Satunnaisessa käytössä kumpi olisi "terveellisempi" tai siis vähemmän epäterveellinen. Oon sillon tällön juonu energiajuomia, mut mietin, et oisko kofeiinitabletit parempia, ku niissä on vähemmän kofeiinia ja varmaan ois hampaillekkin parempi olla niitä juomatta. Onko kofeiinitableteissa jotain ylimääräisiä lisäaineita tms?
 

Similar threads

M
Viestiä
36
Luettu
1K
Perhe-elämä
ex yh (jo aiemmin viestiketjuun osallistunut)
E

Yhteistyössä