K
kirahvi
Vieras
Satunnaisessa käytössä kumpi olisi "terveellisempi" tai siis vähemmän epäterveellinen. Oon sillon tällön juonu energiajuomia, mut mietin, et oisko kofeiinitabletit parempia, ku niissä on vähemmän kofeiinia ja varmaan ois hampaillekkin parempi olla niitä juomatta. Onko kofeiinitableteissa jotain ylimääräisiä lisäaineita tms?