Kumpi on isä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Ap hei, voithan sanoa kummallekin miehelle, että ovat isiä.
Tapaamiset hoidat sitten vaan eri aikaan!!
Katsos jos A näkee lasta parillisinä viikonloppuina ja B parittomina!!
Tulee kahdet elarit myös!!
:attn: *VARMA TIETO* :attn:

Bingoo:D Vapaat viikonloput baareissa juoksemiseen ja "isiltä" rahat siihen:laugh:

...ja lisää bingolapsia... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap hei, voithan sanoa kummallekin miehelle, että ovat isiä.
Tapaamiset hoidat sitten vaan eri aikaan!!
Katsos jos A näkee lasta parillisinä viikonloppuina ja B parittomina!!
Tulee kahdet elarit myös!!
:attn: *VARMA TIETO* :attn:

Bingoo:D Vapaat viikonloput baareissa juoksemiseen ja "isiltä" rahat siihen:laugh:

...ja lisää bingolapsia... :laugh:

:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
LA on siis 10.1.2010. Hedelmöitysajankohta on (netti)laskurin mukaan 19.4. Tosin eiväthän nuo 100 % luotettavia ole,mutta kuitenkin... Kaksi ultraa on jo takana, ja sieltä sain tuon LA:n, ja tuosta lääkärin antamasta LA:sta laskettuna hed. ajankohta on tuo 19. päivä. Siksi se Herra A tuntuu epätodennäköiseltä, mutta silti mietityttää...

Olisko sulle itselle sitten jompikumpi MIELUITEN isäksi?Jotenki tuntuu et'toivoisit A'n olevan isä vaikka B'n kanssa oot enempi ja viimeks niistä kahdesta ollu yhdynnässä...?!?

LA on siis 10.1.2010. Hedelmöitysajankohta on (netti)laskurin mukaan 19.4. Tosin eiväthän nuo 100 % luotettavia ole,mutta kuitenkin... Kaksi ultraa on jo takana, ja sieltä sain tuon LA:n, ja tuosta lääkärin antamasta LA:sta laskettuna hed. ajankohta on tuo 19. päivä. Siksi se Herra A tuntuu epätodennäköiseltä, mutta silti mietityttää...

Kai sen voi joka tapauksessa testata lapsen syntymän jälkeen, niin ei tarvi loppuikää miettiä. Mutta olisin 99,99% varma, että B on isä. Tän varmempaa vastausta ei varmaan tosiaan saa ilman DNA-testiä. Eikä tältä palstalta nyt näköjään ainakaan... Aika kaksinaismoralistista porukkaa. Onhan se kauheeta, että oli viime kuussa mies ja seuraavassa kuussa jo uus.. Hohhoijaa! Onnellista odotusta sulle :)

Siis jos et ennen kahdettakymmenettä-jotain päivää ole herra A:n kanssa hässinyt, on kyllä herra B todennäköisesti isä. Aika hyvin ne nykyään ultrassa osaa päätellä lasketun ajan ja siitä on stten helppo laskea hedelmöitys, ei ne paljoa heitä. On tietysti mahdollista että A on isä, mutta aika epätodennäköistä, kuten sanoitkin.

Saisikos kysyä miten tässä näin kävi...?

Ei, nimenomaan herra B olisi mieluinen isä.

Hyvä niin=) Jos kerta olet ollut B'n kanssa huhtikuun,niin TOIVOINKIN että olet jättänyt A'n taaksesi.Toivotaan siis että herraB on isä!=)Joko isäehdokas itse tietää odotuksesta?Onko edelleen "kuvioissa"mukana?

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Ei, nimenomaan herra B olisi mieluinen isä.

Hyvä niin=) Jos kerta olet ollut B'n kanssa huhtikuun,niin TOIVOINKIN että olet jättänyt A'n taaksesi.Toivotaan siis että herraB on isä!=)Joko isäehdokas itse tietää odotuksesta?Onko edelleen "kuvioissa"mukana?

:laugh: Kuvioissa mukana korkeintaan silloin kun määritellään elareita :laugh:

Heh kun teitä kiinnostaa tarina kysymyksen takaa. Kumpikaan ei ole enää kuvioissa, eikä tule olemaankaan.

Ja sille joka epäili että sossu saa taas uuden elätettävän: minun tuloillani ei tarvitse jonottaa sossun luukulla. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:

Olisko sulle itselle sitten jompikumpi MIELUITEN isäksi?Jotenki tuntuu et'toivoisit A'n olevan isä vaikka B'n kanssa oot enempi ja viimeks niistä kahdesta ollu yhdynnässä...?!?

Mitä tekemistä yhdynnällä ja mieluisammalla isäehdokkaalla on keskenään?:o

Heh kun teitä kiinnostaa tarina kysymyksen takaa. Kumpikaan ei ole enää kuvioissa, eikä tule olemaankaan.

Ja sille joka epäili että sossu saa taas uuden elätettävän: minun tuloillani ei tarvitse jonottaa sossun luukulla. ;)

Pääset siis suoraan jonon ohi:D

Kiinnostaa kuin hullu puuroa! :xmas: :xmas: :xmas:

Olet siis kiinnostunut naisista ja miehiä etsit vain siittäjiksi?

Onkohan muiden kuin parisuhteessa miehen kanssa elävien keinohedelmöitykset nykyään kielletty, kun joskus oli jokin sentapainen laki valmisteilla..? Todella ikävää, jos on... :(

Joo, eipä tietenkään tarvi. Yllättävän moni tällä palstalla on tosi, tosi hyvätuloinen, mutta silti kiinnostaa, millon se lapsilisä maksetaan, miten elättää koko perhe 10?/viikko, mitä tukia saa jne. Mutta sähän ootkin vaan vieraileva, hyvätuloinen palstalainen. Kortsuja sulla ei kuitenkaan ollut varaa ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja AamunV:

Joo, eipä tietenkään tarvi. Yllättävän moni tällä palstalla on tosi, tosi hyvätuloinen, mutta silti kiinnostaa, millon se lapsilisä maksetaan, miten elättää koko perhe 10?/viikko, mitä tukia saa jne. Mutta sähän ootkin vaan vieraileva, hyvätuloinen palstalainen. Kortsuja sulla ei kuitenkaan ollut varaa ostaa.

Näimpä:D

aika paljon heittäs jos ois herra a:n. mut voihan sen tosiaan vielä syntymän jälkeen testauttaa. ja varmaan herrat myös itse testejä vaativat jos toisistaan tietävät?... :snotty:
yhtään sen enempää jeesustelematta mua myös rupes kiinnostamaan, että meinaatko antaa lapselle mahdollisuuden tutustua isäänsä? tai siis meinaat varmaan jos herra B on kerta miellyttävämpi vaihtoehtokin....?

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
aika paljon heittäs jos ois herra a:n. mut voihan sen tosiaan vielä syntymän jälkeen testauttaa. ja varmaan herrat myös itse testejä vaativat jos toisistaan tietävät?... :snotty:
yhtään sen enempää jeesustelematta mua myös rupes kiinnostamaan, että meinaatko antaa lapselle mahdollisuuden tutustua isäänsä? tai siis meinaat varmaan jos herra B on kerta miellyttävämpi vaihtoehtokin....?

Taitaapi tulla taas yksi isätön lapsi lisää:(

Yhteistyössä