Kumpi on enemmän ja pahemmin sekaisin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nainen, joka ei ole raskaana, mutta vakaasti ylläpitää illuusiota, että on.

Nainen, joka on raskaana, mutta kiistää sen ankarasti ja kieltää koko asian mielestään.

Kumpi on enemmän avun tarpeessa ja miksi?
 
Mä oon tuntenut aikanaan molemmanlaiset, ja kyllä mä edelleen ihmettelen enemmän sitä naista joka uskotteli poikaystävälleen 13kk olevansa raskaana ennen kuin lapsi muka kuoli kohtuun ja sitä ei kuitenkaan tarvinnut edes käydä synnyttämässä tai mitään. Toisaalta tuossa kuviossalisäihmetystä aiheuttaa ehkä myösse etten pysty tajuamaan mitä se mieskään oikein ajatteli, eihän kukaan voi olla noin urpo.
 

Yhteistyössä