Kumpi olisi pahempaa; A) että mies rakastuisi toiseen naiseen, muttei olisi tämän kanssa sängyssä vai B) mies pettäisi sinua naise

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kymysys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kymysys

Vieras
Olen aina ajtellut, että kauheinta olisi, jos mies rakastuisikin johonkin toiseen naiseen. Siis vaikkei olisikaan tämän kanssa sängyssä. Mutta kyllä se rakastuminen on isompi juttu kuin pelkkä seksi. Vaikka pahalta toki tuntuisi, jos hän vaikka humalapäissään sekoilisi jonkun tuntemattoman kanssa. Molemmat olisivat aika anteeksiantamattomia tekoja, mutta ehkä jos olisi pakko valita niin se pelkkä seksi olisi pienempi paha...

No jos ajattelisin, että itse rakastuisin johonkin toiseen mieheen, niin ois se paljon suurempi tunne kuin hetken huuma jonkun sellaisen kanssa, joka ei merkkaa mulle mitään... Eli kai se A-vaihtoehto ois miehenkin tekemänä pahempi.

Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
a olis pahempi.

lähti käsistä... Six ku mä voisin kans tehdä sille takas jos b-vaihtoehto.

Minäkin joskus olen ajatellut, että jos ukko pettää niin saa samalla mitalla takaisin. Mutta nyt kun ajattelee, niin en varmaan pystyisi siihen. Tulisi entistä pahempi olo.

Minä yhdessä entisessä suhteessani rakastuin toiseen mieheen, mutta sänkyyn asti ei menty. Kuitenkin sitten päätettiin erota silloisen poikaystävän kanssa, koska rakkauteni toiseen mieheen oli niin suuri. Asuttiin kuitenkin vielä jonkin aikaa saman katon alla, koska en onnsitunut heti saamaan uutta asuntoa. Ja sitten säälistä annoin tälle poikakaverille vielä eron partaallakin... :( Itselle tuli paha mieli uuden rakkaan puolesta. Mutta entistä pahempi mieli tuli sitten, kun kuulin jälkeen päin, että silloin kun tämä poikaystävä oli saanut kuulla minun uudesta rakkaudestani, oli hän heti mennyt pettämään minua. Siis melkoinen soppa , puolin ja toisin :(

No kertoiskohan mies edes, jos olis johonkuhun toiseen rakastunut... Ainahan sitä vähän väliä itsekin saattaa ihastua, ei se niin vakavaa ole, jos se ei johda mihinkään sen kummempaan. En minäkään kerro ihastumisistani miehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Soppa:
Minä yhdessä entisessä suhteessani rakastuin toiseen mieheen, mutta sänkyyn asti ei menty. Kuitenkin sitten päätettiin erota silloisen poikaystävän kanssa, koska rakkauteni toiseen mieheen oli niin suuri. Asuttiin kuitenkin vielä jonkin aikaa saman katon alla, koska en onnsitunut heti saamaan uutta asuntoa. Ja sitten säälistä annoin tälle poikakaverille vielä eron partaallakin... :( Itselle tuli paha mieli uuden rakkaan puolesta. Mutta entistä pahempi mieli tuli sitten, kun kuulin jälkeen päin, että silloin kun tämä poikaystävä oli saanut kuulla minun uudesta rakkaudestani, oli hän heti mennyt pettämään minua. Siis melkoinen soppa , puolin ja toisin :(

No jo on todella melkoinen soppa...

En tiedä, molemmissa on puolensa. Jos rakastuisi toiseen naiseen mutta ei menisi pidemmälle, ilmeisesti ajattelisi kai muidenkin tunteita eikä vain omiaan, se olisi tietenkin plussaa, vaikka tilanne olisi kaikin puolin ihan karmea. Mutta jos menisi sänkyyn jonkun yhdentekevän kanssa niin... miksi hitossa tekisi niin? Onko tyhmä, vai mitä hemmettiä?

Eli en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
En tiedä, molemmissa on puolensa. Jos rakastuisi toiseen naiseen mutta ei menisi pidemmälle, ilmeisesti ajattelisi kai muidenkin tunteita eikä vain omiaan, se olisi tietenkin plussaa, vaikka tilanne olisi kaikin puolin ihan karmea. Mutta jos menisi sänkyyn jonkun yhdentekevän kanssa niin... miksi hitossa tekisi niin? Onko tyhmä, vai mitä hemmettiä?

Eli en tiedä.

Juu, tuossa on järkeä, että vaikka rakastuu, muttei mene sen pidemmälle niin kai sitä silloin tajuaa miten väärin se ois omaa vaimoa kohtaan. Mutta tunteilleen ei silleen mitään mahda, jos rakastuu niin rakastuu. Mutta tosiaan tunteeton seksi -sillä kai nimenomaan olisi tarkoitus loukata toista.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Eli en tiedä.

Tässä se tuli mietiskeltyä jo munkin puolesta.

Yhteistyössä