Kumpi nousee vauvan yöheräilyihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieasr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä kolme lasta ja ihan kaikenlaisia nukkumajärjestelyjä on tullu testattua. paitsi imettäminen on aina ollu mun heiniä :D kukaan noista kun ei pulloa ole huolinut.

nyt viimeisimmän vauvan kanssa nukuttiin 6 kk miehen kanssa jopa eri kerroksissakin. vauva heräili tiuhaan tahtiin ja mieskin on herkkäuninen, eli samassa huoneessa meitä olis ollu sitten kaksi zombia. nyt hoidettiin niin, että mä nukuin vauvan kanssa ja tulpat korvissa, etten heränny ihan pieniin ähinöihin ja isompien muksujen ääniin. mies päivysti yläkerrasta käsin isompien lasten yöt (tosi harvoin onneksi heräilevät) ja nousi viikonloppuisin koko revohkan kanssa aamulla ylös ja mä nukuin pitkään. mies myös hoiti vauvan nukuttamisen niinä piinaavina viikkoina kun siinä kesti useampi tunti ja pääsi usein itse nukkumaan vasta 02-03 aikoihin.

näin kestettiin pahin yöheräilyjen aika molemmat suht selväjärkisinä. vauva on nyt kuukauden verran nukkunut omassa huoneessaan ja me taas miehen kanssa samassa huoneessa. ja kaikki nukkuu yönsä hyvin.

Pojan yöheräilyt hoiti mies (pullovauva ja mies omistaa samantien uudestaan nukahtamisen taidon).
Nyt tytön kanssa mä oon heränny, niinä parina yönä kun tyttö on yöllä halunnu vaan seurustella, niin ukkokin on osallistunu. Viikonloppusin ukko aamulla viihdyttää tyttöä ja tuo vaan käymään tissillä, et saan nukkua pidempään.

Isäntä kans viljelee tota "ei kertaakaan" huumoria kun joku kysyy monta kertaa vauva herää syömään. Tietää kyl et tyttö on heräilly, mut kaippa tuo nyt nautiskelee kun ei tänkin muksun yöheräilyjä tartte hoitaa =)

Meillä vauva nukkuu omassa sängyssään meidän kanssa samassa huoneessa. Mies köllöttelee mun vieressä. Minä hoidan vauvan heräämiset, koska herää vain tissille eikä miehestä ole siihen hommaan. Jos jompi kumpi isommista lapsista vaatii yöpalvelua, niin mies hoitelee sit ne..

Yhteistyössä