Kumpi näistä ulkoilupuvuista on hienompi? (sis. linkin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
en osaa päättää, niin mielipiteitä otetaan vastaan, puvut tulis vajaa 2 ja 5-vuotiaille.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=455275&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10424#

vai tää

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=455289&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10424#

Voisitteko itse ostaa näin halpaa ulkoilupukua? Oon ostanu jo sellaiset vettä pitävät puvut, mutta niitä ei viitsi pitää kuin märällä kelillä, niin pitäis olla lisäks vielä jotku toiset.

Mietin sitte noita

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voisitteko itse ostaa näin halpaa ulkoilupukua? Oon ostanu jo sellaiset vettä pitävät puvut, mutta niitä ei viitsi pitää kuin märällä kelillä, niin pitäis olla lisäks vielä jotku toiset.

Mietin sitte noita

voisin ostaa

Alkuperäinen kirjoittaja mia:
kumpaakaan en ottais vaikka maksettaisi. hirveitä repluja!

Nii, ku sullehan ei kelpaa kuin reimatec tms. Että vähintään 100 euroa pitää laittaa lapsen ulkoilupukuun...niinkö?

Harmi vaan että kaikilla ei oo varaa sellasiin :/

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
En tykännyt kummastakaan....anteeksi. Kumpi niistä olisi käyttökelpoisempi, se kannattaa valita.

Ne oli kai saman tyylisiä molemmat, eri värisiä vaan. En mäkään tollasia ostais, jos olis varaa ostaa noita kalliita laatupukuja.

Mutta kun ne repii niistä hirveetä hintaa ja ne jää kuitenkin aika äkkiä pieneksi, niin ei raaski ostaa. Pitäis vielä kahdelle lapselle hommata.

En tykännyt kummastakaan....anteeksi. Kumpi niistä olisi käyttökelpoisempi, se kannattaa valita.

Ne oli kai saman tyylisiä molemmat, eri värisiä vaan. En mäkään tollasia ostais, jos olis varaa ostaa noita kalliita laatupukuja.

Mutta kun ne repii niistä hirveetä hintaa ja ne jää kuitenkin aika äkkiä pieneksi, niin ei raaski ostaa. Pitäis vielä kahdelle lapselle hommata.

mulle ei kelpaa edes nuo reimat yms. sen sukulaiset....jos ihan pilkkua aletaan nussia :D
katso ainakin tuo materiaali, ettei ole kovin hiostava....ja onhan noita laatuvaatteita havallakin..ei tarvitse hankkia kallista.

mulle ei kelpaa edes nuo reimat yms. sen sukulaiset....jos ihan pilkkua aletaan nussia :D
katso ainakin tuo materiaali, ettei ole kovin hiostava....ja onhan noita laatuvaatteita havallakin..ei tarvitse hankkia kallista.

Joo, juuri siks aloin noita ulkoilupukuja kattelemaan, kun ne toiset mitkä ostin ovat hiostavat, koska ne on sadevaatteet...niitä ei siksi voi koko ajan käyttää.

Noi ulkoilupuvut taitaa olla ihan polyesteriä, eli ei pitäis hiostaa.

Eka mielummin, mutta itse en ostaisi kumpaakaan, koska jos oikein ymmärsin, noi on niitä ohutta kangasta olevia, joihin tulee reikä jo heti ensimmäisellä käyttöviikolla. Eli mielummin ostan halvalla kirpparilta, kuin kalliilla kaupasta tuotteen, joka ei edes sinne kirpparille voi koskaan päätyä kuin korkeintaan matonkuteiksi.

mitä merkkejä käytät?

Yhteistyössä