Kumpi näistä ääripäistä olisi poikasi tuleva morsian? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ykkösen. Jotenkin tuntuu että neljänkymmenen vuoden päästä olisi Maria huomattavasti hehkeämpi ja muutenkin parempikuntoinen kuin Melina. Melina kuulosta sitä paitsi liian itserakkaalta ja välinpitämättömältä.

No mä olen ollut vähän numero 2 ja ihan normaali musta on tullut. Samoin kuin mun kavereista. Ja samoin kuin suurimmasta osasta mun ikätovereista. Numero 1:n kaltaiset sit taas ei ole vieläkään miksikään siitä muuttuneet... Kakkosen käytös on mun mielestä ikään kuuluvaa käytöstä, ei luonnekäyttäytymistä, sit taas ykkösen käytös on luonnekäytöstä... Ymmärtääköhän joku :)

[QUOTE="2 pojan äiti";24253664]No mä olen ollut vähän numero 2 ja ihan normaali musta on tullut. Samoin kuin mun kavereista. Ja samoin kuin suurimmasta osasta mun ikätovereista. Numero 1:n kaltaiset sit taas ei ole vieläkään miksikään siitä muuttuneet... Kakkosen käytös on mun mielestä ikään kuuluvaa käytöstä, ei luonnekäyttäytymistä, sit taas ykkösen käytös on luonnekäytöstä... Ymmärtääköhän joku :)[/QUOTE]

Ymmärsin ja siksikin oli vaikea verrata noita kahta. Ensimäisessä oli pari piirrettä, joista esikoiseni luultavasti tykkäisi, mutta toisaalta tykkää teinimeiningistäkin. Nuorempi taasen ei vielä tykkää bilettämisestä yms., joten tätähetkeä ajatellen vain, kakkonen ei siksi sovi, mutta musiikkimaku yms. taas sopisi kakkosen paremin, kun taas esikoiseni kuuntelee iskelmää..., mutta tiedä sitä mikä heidän oma tyylinsä ja tyttömakunsa on sitten 18+ ikäisinä.

Mitkä vaihtoehdot! :D :D
Mä tosin joudun eläytymään siskoni poikaan, omani ovat tyttöjä.
Hän opettaisi A:n vähän hulluttelemaan (ja se ei tarkoita alkoholia) ja menisi ihan varmasti lukemaan hänen kanssaan puun latvaan. Tyttö vois lukea tyttökirjoja ja siskon poika Akkaria.

Tyttö keinukoon keinussaan, poika ottaisi pallon ja leikkisi keinupolttopalloa. :)

Jos mulla olis poika, niin toivoisin hänen olevan yhtä fiksu, ku siskoni poika ja valitsisi A:n, koska viihtyisi hänen kanssaan.

Kumman vaan haluaa. Kaveriksi itselleni mieluummin ottaisin tuon ensimmäisen, mutta poikaa saa ihan itse päättää. Kumpikaan ei myöskään ole mitenkään "toivoton tapaus". 18-v. on todella nuori ja itse ainakin olin aika hemmetin ääliö tuohon aikaan, vaikka minulla ei edes mitään hurjaa murrosikää ollut. Kummastakin voi kasvaa vielä vaikka minkälaisia fiksuja aikuisia.

(Pojan omista mieltymyksistä en osaa vielä sanoa mitään, jätkä kun on 1v. Ties vaikka tykkäisi pojista.)

[QUOTE="vieras";24253396]Ei kumpikaan, kun poika toi näytille poikaystävän :)[/QUOTE]

Hienoa, että otat asian vastaan hymiön kera.

Juuri sain kuulla isästä, joka suunnilleen hylkäsi pojan, joka esitteli isälleen rakkaan poikaystävänsä.
Oli varmaan pojallekin vaikea paikka esittää asia ja isän reaktio ei varmaan auttanut asiaa.

MARIA 18v:
Ruskeasilmäinen brunette. Silmälasipäinen, akneihoinen ja vinohampainen rotan näköinen tyttö, jolla ei oikein ole sosiaalista elämää. Marialla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja hän on lievästi nettiriippuvainen. Hänen paksu tukkansa ulottuu lonkkaluihin asti. Hän pukeutuu maataviistäviin hameisiin ja hiukan hippityylisesti. Hän kuuntelee yleensä Iskelmäradiota ja toisinaan myös 1990-luvun klubihittejä. Maria haaveilee pääsevänsä kuolemansa jälkeen elämään 1800-luvun Englantiin. Hän on seksuaalisesti kokematon eikä ole ikinä käyttänyt päihteitä. Hän istuskelee mielellään puussa lukemassa tyttökirjoja tai keinuu puiston lastenkeinuissa.

MELINA 18v:
Sinisilmäinen blondi. Virheetön iho, kauniit kasvot ja täydellinen hymy. Melina on oikea bilehile jolla on Facebookissakin 123456789 kaveria. Melina on hyvin tarkka ulkonäöstään ja ostaa vain merkkituotteita. Hän rakastaa toppeja ja leggingsejä. Hänen tukkansa on aina lakattu, föönattu ja suoristettu. Melina kuuntelee NRJ:tä. Kaikki muu musiikki on paskaa. Melina on menettänyt neitsyytensä jo 13-vuotiaana. Hän rakastaa alkoholia ja palvoo tupakkaa. Sitäpaitsi onhan se tosi siistiä polttaa ja ryypätä. Melina haluaisi elää jo 2100-lukua, hän toivoo syntyvänsä sinne seuraavassa elämässään.

Mukava nainen thaimaasta

Yhteistyössä