Jos sun olisi ihan pakko valita, niin mikä näistä olisi tyttäresi elämä kun hän olisi 25-vuotias? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "future"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"future"

Vieras
1.) Kasvattanut hiuksensa polviin asti, pukeutuu nilkkapituisiin hameisiin, kävelee paljasjaloin metsissä, lukee öisin kynttilänvalossa new age-kirjallisuutta, hyvin eläinrakas, asuu maalla, omistaa yhdeksän kissaa, kiinnostunut wiccasta...

2.) Pitää tukkansa tiukalla nutturalla ja rakastaa korkokenkiä ja kynähameita. On töissä kirjastossa. Tunnetaan topakkana tätinä. Sellainen vähän värittömän oloinen vanhapiika joka lukee öisin dekkareita ja kuuntelee tangomusiikkia. Uraorientoitunut ja tavallaan elegantti...

3.) Diiva. Kihloissa jonkun amerikkalaisen liikemiehen kanssa. Rakastaa hienoja ravintoloita ja kalliita iltapukuja. Blondi permanentattu tukka ja aina kirkkaanpunaista huulipunaa. Haluaa muuttaa pysyvästi pois Suomesta ja elää miehensä kanssa glamourelämää Las Vegasissa.

mistä mä näitä keksin... :D

Mun mielestä yksikään ei olisi paha elämäntyyli, ainut mikä arveluttaa, on tuossa kolmosvaihtoehdossa se "glamour". Jos se toteutetaan kestävän kehityksen arvojen mukaisesti (auto on kallis, mutta ekologisin vaihtoehto, asunto kallis, mutta ei "ylisuuri", jossa lämmitetään satoja neliöitä turhaan yms.) niin kaikki kuulostaisi ihan hyviltä elämäntyyleiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25322167:
2.

Olisin itsekin mielelläni (ollut) sellainen. :D Tosin 25-vuotiasta tuskin voi sanoa vanhaksi piiaksi.
Äläs nyt. Vanhanpiian vero poistui niinkin vähän aikaa sitten kuin vuonna 1975. Ja vero koski naimattomia, 24 vuotta täyttäneitä.

2.Itsekin olen semmoinen vähän kuiva kirjastotyyppi,hiljanen,harrastan lukemista.En tosin "tiukka täti". -Tosin se "vanhapiika"-osuus surettais,kun miehen löytäminen on tärkeää..mutta kai sen 25-vuotiaana viel voi löytää,tai myöhemmin..Kolmonen olis seuraava vaihtoehto,liian pinnallinen ja rahaa rakastava kyllä.Mut olis varmaan hauska vierailla tyttären luona glamour-elämässä..Ykkönen on pahin noituuden ja sekopäisyyden takia.Myös suurin riski jäädä vanhaksipiiaksi.By the way,odotan juuri esikoistani rv 15,ja se on ilmeisesti tyttö.. : )

Yhteistyössä