Jos sun mielipidettäsi kysyttäisiin, niin kumman näistä tytöistä haluaisit mieluummin miniäksesi? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hupi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25140673]Niin, mutta kysymys olikin, että jos sinun mielipidettä kysyttäisiin![/QUOTE]

Niin, ja tämä on aidosti minun mielipiteeni. Minulle on tärkeintä valita puoliso, jota rakastaa ja jonka kanssa voi kuvitella yhteisen elämän.

[QUOTE="eee";25140761]Leenan ottaisin. Liisa on tosi tylsän nyhvän oloinen ja mua inhottaa tuollaiset maantienharmaata vyötäröpituista tukkaa mukamas kauniina pitävät hihhulit.[/QUOTE]

Eli jos poikasi esittelisi sinulle pitkähiuksisen miniäkandidaatin, patistaisit neidon pika pikaa parturille ja asia on sillä ratkaistu??

Juu ymmärsin tahallaan vähän väärin :whistle: Oikeasti äklöät hippejä etkä tukkaa... vai?

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25140881:
Kai jokainen saa uskoa mihin haluaa... Jopa miniät :whistle:
Juu ihan vapaasti, mutta kysymys kuului "jos sinulta kysyttäisiin".
Hippivaihtpehdossa tökki myös hauskuuden puute, jonka saattoi haistaa rivienvälistä.

Ehdottomati Liisa noin niin kuin mun itsekkäästä näkökulmastani, olisi enemmän yhteistä puhuttavaa. Leena luultavasti tuomitsisi minut jo ulkoisen olemukseni ja sisustuksen ym. perusteella.

Vaikka toki Leenakin olisi minulle ok, jos vain pojan kanssa rakastaisivat toisiaan, ja olisivat onnellisia yhdessä. Ainoastaan sitten kattosin vähän pahalla, jos päättäisivät lisääntyä, eikä Leena malttaisi luopua piipputupakasta ja laatuviineistä siksi aikaa, kun lapsi on kyydissä.

Liisa ehdottomasti, vaikka en näe miten sama ihminen uskoisi horoskooppeihin, numerologiaan yms hömpään JA kävisi kirkossa. Kaikkihan ne hömppää on, mutta yleensä kirkko-hömpistit pitävät omaa hömpäänsä parempana kuin muut...

Yhteistyössä