Kumpi miehellänne oli ensin - moottoripyörä vai tarakkaharakka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lepo-joe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun miehellä on ollut harrikka meidän seurustelun aikana ja jos meille(toivottavasti) moottoripyörä tulee niin se on harrikka, muut saa ajella muovimopoilla tai millä haluaa.. =D

Miehellä oli pyörä, kun tavattiin ja on edelleen- miksi ei olisi? Välissä toki vaihtanut pyörää uudempaan. Ei kai aikuiselle ihmiselle voi sanoa, mitä saa ostaa ja mitä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja lepo-joe:
Tässä sinkkumiehen elämässä on muutamia hyviä puolia - kuten se, että voi ostaa motskarin tai sellaisen auton kuin haluaa. Nyt ostettuani harrikan, ei taida kannattaa haaveilla tyttöystävästä? Oliko miehellänne moottoripyörä kun tutustuitte ja onko sitä enää? Onko joku antanut miehensä hankkia pyörän?

No just joo.. onko joku ANTANUT miehen ostaa? Meillä päätetään yhteisistä asioista yhdessä ja omista yksinämme. Mitäs minä siihen sanomaan, jos mies ostaa jonku kulkupelin, jonka haluaa. Mun mies osti kun oltiin oltu yhessä 8 vuotta. Nyt se sit mainitsi et onko mulla mitää sitä vastaan jos se hommaa uudemman ja vähä kalliimman. Mitäpä minä tuohon. Ihan vapaasti vaan. Sit ku meidän kolme lasta on niin isoja et ne pärjää pidempiä aikoja hoidossa niin lähetään miehen kanssa yhessä ajelulle. Yhdesti oon ollu kyydis, kyl vähä pelotti mut tais kuume iskeä muhunkin, kun haluaisin ajaa kortinki. Tai AINAKI oppia istuun rentona sielä kyydis. Se oli huippua! :D

Tsemppiä naismetille, kyl sä vielä jonku pongaat, tiiävaikka jonku henkeenja vereen itse mopeditytön ;)

meillä miehellä ollut tarakkaharakka jo vuosia ja pyörä vielä hankinnassa. tää harakka hoputtais mutta mies ei vielä ole pyörää ostanut kuulemma sitten kun lapset on isompia. ;/

harrikka oli ja jos musta olis kiinni se olis vieläkin hänellä. Yhden kesän jaksoin istua perässä, mut sit oli hommattava oma pyörä. 6 vuotta ollaan yhdessä oltu ja pyöriä on ollu taloudessa parhaillaan kolmekin kpl samaan aikaan.Tällä hetkellä ollaan pyörättömiä taloudellisten asioiden vuoksi,mutta eiköhän ens kesänäkin taas joku peli ole perheessä,kuten viime kesänäkin!

Miehellä ei ole sellaista lelua. Saa se joskus lainata mun -74 pappatunturia, mutta se ei ole sen mielestä tarpeeksi vauhdikas. Mulle se on ihan riittävä, mun kaunottareni... <3

Ensin oli pyörä(t) 600 ja 1000cc ninjat. Sitten minä ja sen jälkeen 2x gsx r k5 :)

Harrikkaan ei ollut rahaa.. Tämä harakka ei vaan taida montaa kertaa tuolla hattuhyllyllä matkustaa

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;25631795:
Miehellä ei ole sellaista lelua. Saa se joskus lainata mun -74 pappatunturia, mutta se ei ole sen mielestä tarpeeksi vauhdikas. Mulle se on ihan riittävä, mun kaunottareni... <3

Pappiska kiihtyy ainoastaan silloin rivakasti, kun ajaa vuorenrinteeltä alas.

Yhteistyössä