Kumpi asunnon koko on sopivampi nelihenkiselle perheelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
neliö ehdottomasti, mutta jos vuokra tosiaan tuota luokkaa niin en sit oiskaan ihan varma. missä päin asustelette?
kiinnostaa vaan tietää kun noin huimia nuo vuokrat...

Kummassaki selviää kyllä mainiosti. Me mahduttiin hyvin n. 70-neliöiseen kolmioon ja sen jälkeen 77-neliöiseen kolmioon ja meitä 6. :whistle: Nyt asutaan 90-neliöisessä neliössä (vuokra 808?) ja nyt tuntuu todella tilavalta, vaikkakin makkarit aika pieniä. Mutta joo, jos muksui ois vain 2, ois ehkä mun mielestä turhan iso jopa, en tiiä.

Me asutaan nyt kolmiossa ja meillä on kaksi lasta. Kyllä tässä mahtuu asumaan, mutta silti jos ois mahdollista, niin muutettais isompaan, jotta molemmat pojat sais oman huoneen. Mun mielestä 800e on vähän neliöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:
Me asutaan nyt kolmiossa ja meillä on kaksi lasta. Kyllä tässä mahtuu asumaan, mutta silti jos ois mahdollista, niin muutettais isompaan, jotta molemmat pojat sais oman huoneen. Mun mielestä 800e on vähän neliöstä.

tosin tolla rahalla me maksetaan neliöstä lainanlyhennys, yhtiövastike ja lisäks autolaina..

Ainahan on kivempi, jos tilaa on tarpeeksi.
Me mahduimme yhden lapsen kanssa kaksioon, ja kahden lapsen kanssa on nyt 2 makuuhuonetta, eli toinen vanhemmille ja toinen lapsille.

Jos olette rikkaita, tai siis vaaditte korkeaa elintasoa, niin mikäpä siinä.

Mielipiteeni kuitenkin on, että vasta murrosiäss/teini-iässä omat huoneet lapsille olisi hyvä olla olemassa.

Usein kuitenkin nykyajan vanhemmat ovat niin rikkaita, että jo kun ensimmäinen ilmoittelee tulostaan, pitää olla hänelle vähintään oma huone, jollei jo neliökin, ja vähintään kun toinen tuleee, taas uusi huone.l

Mikäpä siinä, jos olette rikkaita, ja on isot tulot maksella lainoja ja vuokria.

säästävät vuokralla asuessaan jotta saa asuntolainan myöhemmin ja on oma osuus säästettynä eikä tarvitse kysellä takauksia . Toiset eivät myöskään tarvitse kaikkea nykyajan roinaa, mutta suurin osa tarvitsee kaiken, omat huoneet vauvoille täällä kylmässä pohjolassa, jossa lämmitys tuhoaa maapallon ym

Meitä on kolme,asutaan kolmiossa ja neliöitä on 74. Oon kyllä vahvasti sitä mieltä,että tätä pienempi ei tulis kuuloonkaan,ja seuraavaa lasta laitetaan alulle vasta sitten kun on isompi asunto.

Yhteistyössä