Mä vaihtaisin isompaan.
Enkä ymmärrä ollenkaan tätä ainaista jauhantaa, OTTAKAA LAINAA, tolla vuokralla maksaa jo omaakin... Maksaa ehkä juu jonkinlaista lainaa, mutta saako tarpeeksi ison lainen, jotta saa mieluisan ja tarpeeksi ison kodin alueelta jossa haluaa asua? Ja jääkö sitten muuhun elämiseen rahaa, siis sikäli että jos vaikkapa jääkaappi hajoo, voiko tosta vaan ostaa uuden? Vuokralla saa helposti uudet vehkeet tilalle, jos jokin hajoo... Se on vuokra-asumisen yksi iso etu. Samoin vuokraan kuuluu monia maksuja, joita omistusasunnossa maksetaan vielä sen lainan lisäksi, esim jätemaksu, vesimaksu, joillain jopa sähkö kuuluu vuokraan...
Ja mun mielestä vuokranmaksu ei ole rahan hukkaan heittoa. Moni vissiin unohtaa, että sillä vuokralla kuitenkin saa KODIN, joskaan ei ehkä omaa kotia, mutta yhtä rakas ja tärkeä se vuokrakoti voi olla kuin se lainalla ostettukin.
Ja sitten jos iskeekin joku taloudellinen kriisi, vuokrakotiin saa asumistukea, jos omat rahat eivät siihen vuokraan riitä... Joten se on sikäli turvallinenkin asumismuoto...
Itse siis puollan vuokra-asumista henkeen ja vereen, enkä koe että vuokralla asuessani heitän rahaa hukkaan. Maksan vuokraa kodistamme, joka on meille mieluinen, tärkeä ja rakas, ja sijaitsee alueella jossa todella viihdymme!