Kumpaan menisitte?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nokia eden: 354? 3vrk ja siihen kuuluu aamiainen, allasosaston vapaa käyttö...

ikaalisten kylpylä: 344? 3vrk ja siihen kuuluu myös aamiainen, mutta ainoastaan aamu-uinti ja majoitus olisi viereisellä hotellissia, ettei samassa rakennuksessa kuin kylpylä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
hinnalla pääsisin jopa ulkomaille fiilistelemään. mutta jos noista pitäisi valita: edeniin menisin.

Tuo hinta on kahdelle hengelle, enkä taitaisi mahani kanssa enää siinä vaiheessa lentokoneeseen päästä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
hinnalla pääsisin jopa ulkomaille fiilistelemään. mutta jos noista pitäisi valita: edeniin menisin.

Tuo hinta on kahdelle hengelle, enkä taitaisi mahani kanssa enää siinä vaiheessa lentokoneeseen päästä :D

Miksen voisi? Täältä on kuitenkin lyhyempi matka kuin esim. lentokoneesta lähteä jonnekin synnärille :) Enkä ajatellut elämäni ensimmäistä lento kertaa sijoittaa loppu raskauteen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
ei suositella uimista. Etkö tiennyt?

33 tulee viikkoja silloin olemaan, eikö silloin vielä saa? Enkä halua lentämään lähteä, ku ei kumminkaan noin pitkällä tiedä mitä tapahtuu. Muistan kyllä edellisessä raskaudessa kiellon, että meressä/järvessä ei saa uida, mutta uimahallissa kyllä.
 

Yhteistyössä