vasempaan vai oikeaan?
Minkä ikäiselle poitsulle olette muuten laitattaneet korviksen?
Minkä ikäiselle poitsulle olette muuten laitattaneet korviksen?
Komppaan täysillä!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Ei kumpaakaan, miun mielestä pojille tai yleensäkkää miehille ei kuulu korvakoruja |O
No mikä ettei?Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Komppaan täysillä!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Ei kumpaakaan, miun mielestä pojille tai yleensäkkää miehille ei kuulu korvakoruja |O
No täähän on vaan makuasiaAlkuperäinen kirjoittaja Pix:Komppaan täysillä!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Ei kumpaakaan, miun mielestä pojille tai yleensäkkää miehille ei kuulu korvakoruja |O
no just just.. mä oon varmaan sitten lesbo kun mulla on oikealla puolella enemmän reikiäAlkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Merimies isäni mukaan, jos korvis on oikeessa korvassa on h*mo, eli kai sillä on merkitystä kumpaan laittaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun miehellä on molemmissa korvissa Onko sillä jotenkin merkitystä että kummalle puolelle sen reiän nyt sitten pistää?
Mä olen kuullut ton saman selityksen myösAlkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Merimies isäni mukaan, jos korvis on oikeessa korvassa on h*mo, eli kai sillä on merkitystä kumpaan laittaa
Onko sitten piilohomo, jos on molemmissa korvissa?Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mä olen kuullut ton saman selityksen myösAlkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Merimies isäni mukaan, jos korvis on oikeessa korvassa on h*mo, eli kai sillä on merkitystä kumpaan laittaa
Täälä myös melko vahva mielipide tosta asiastaAlkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Ei kumpaakaan, miun mielestä pojille tai yleensäkkää miehille ei kuulu korvakoruja |O