Kumpaa uskon? ClearBlue vs. Predictor

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malttamaton odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei:) sori kun nostan tän ketjun ylös.. mutta tosiaan mun clear blue digitaalinen sanoi tänään "ei raskaana". Kaksi aiempaa apteekin raskaustestiä on antanut positiivisen.. onko kuitenkin nyt niin, että kun tuo clera bluen digitaalinen on 99% varmuudella niin siihen kannattais uskoa?

Muakin kiinnostaisi kovasti mitä teille on käynyt? Eli onko vastaus lopulta ollut positiivinen vai oliko predictor väärässä? Sain haalean viivan predictorilla, digitaalinen sanoo "ei raskaana" , mutta menkkoja ei kuulu. Kertokaa lisää kokemuksia! :)

Mielenkiintoinen ketju! Täällä on tikkuun pissailu ollut viime päivien harrastus. Perjantaina Predictorin varhainen testi näytti hyvin hyvin haalean haamun ja sen innoittamana tein pari tuntia myöhemmin Apteekin testin ja siihen tuli vaalea mutta selvä viiva. Lauantaiaamuna Clearbluen viikkonäytöllinen kertoi että "Raskaana 1-2". Tänään Predictorin normaaliherkkyyksinen testi oli ihan tyhjä. Nyt on sitten pakko tehdä joku testi vielä tänään, muuten olen ihan masentunut. Tiedän kyllä että plussa on plussa mutta pelkään kemiallista raskautta. Idiootin hommaa mennä testailemaan liian aikaisin, kun voisi olla autuaan tietämätön ja odottaa vähän pitempään!

No mulla kävi silleen, että parin kuukauden testailun jälkeen tuli sitten terkkarin pissatestistä nega ja kotitestitkin alko näyttää puhdasta negaa ja sen jälkeen alko oikeat menkat jota seurasi monen viikon epäsäännöllinen tuhru vuoto. Joten tuossa kuukausi sitten tajusin, että en taida olla enää raskaana jos joskus edes olin.

En jäänyt sitä murehtimaan vaan nyt on taas uudet systeemit. Ja tällä kertaa en aio testailla turhan monta kertaa tai turhan aikaisin vaan odotan sinne 5.3 asti rauhassa. Näin välttyy pettymyksilt!

Mä kans olin kärsimätön ja tein viime viikolla ton Cleablue digital-testin, joka näytti Raskaana 1-2. Sitä ennen oli tullut hyvin, hyvin haalea viiva Predictor Early-testiin. Tänään tein uuden Clearblue digital-testin ja nyt se sanoi 'Ei raskaana'. Tiiä sit mitä tässä uskoa. Ehkä vain odotan, että tuleeko menkat vaiko ei... Malttamaton mikä malttamaton. :D

Mulla ainakin luotto mennyt predictoriin täysin.. Miten voi olla mahdollista että predictor early näytti eilen illalla negatiivista (olin ollut pissaamatta pitkään). ja aamupissasta clearbluen digiin pärähti samantien teksti raskaana 1-2. Nyt pää kieltämättä sekaisin :)