miten pian

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoopoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoopoilija

Vieras
Kysyisin miten pian olette saaneet plussan raskaustestistä. Itselläni on nyt menossa kp 28/29 ja tein testin (aconin early detection) ja negaa näytti. Yksi aikaisempi raskaus takana ja nyt on kaikki samanlaiset oireet, ja tällaisia oireita ei ole ollut koskaan muulloin kuin sen kerran kun olin raskaana. Alkunsa asukki olisi saanut 14-18.3. Ja nyt on siis jo 28.3! Olo on aivan epätoivoinen, koska jos en ole raskaana, olen ainakin sairas. Sen verran etova olo on.Vatsaa vihloo ja juilii kamalasti ja eilen kun heräsin, syöksyin vessaan oksentamaan. Päässä pyörii kaikenlaista, kuten pelko kohdun ulkopuolisesta raskaudesta tai tuulimunasta. Vaikka testissä lukee, että se on luotettava vasta eka päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, mieli on silti ihan maassa. Koska jostain luin, että viimeistään 10. päivänä hedelmöittymisestä testi näyttää plussaa. Ja jos on oireita, miksei virtsassa ole tarpeeksi raskaushormonia?!

Itse tein raskaustestin kun kierto oli 35/28-29 joten olivat jo viikon myöhässä ajattelin ite että kierto vain venyy tällä kertaa,pillerit lopetin 3 kk aikaisemmin...Testi näytti haalean plussan silloin enkä kyllä alkuun uskonut että voisi olla plussa,siis että olisi niin onnellinen tilanne että olisin raskaana,mutta niinhän se vain oli.Odotin vielä jokusen päivän ja tein apteektin raskaustestin joka näytti selkeät 2 viivaa joten ei varmasti ole niin sata varma että hormoonit näkyvät heti toisilla siis kestää ennen kun hormoonia on tarpeeksi ja se näkyy testissä,mutta laitoin äitini tekemään testin s marketin jossa minulla oli tullut haalea plussa ja hänelle tuli selkeästi VAIN 1 viiva silloin olin varma asiasta.
Elikkä kantsii odottaa ihan rauhassa jokunen päivä viel ja tehdä testi uudestaan,mutta peukkuja täällä pidetään pystyssä.
Itselläni tuntui vatsassa sellainen tunne kun joku ois kynällä työntänyt silloin oli kulunut n.2vkoa siitä kun vauveli oli saanut alkunsa:)
Zemppiä vaan ja toivotaan että plussatuulet puhaltaa,tulehan kertomaan jokusen päivän päästä kun olet uuden testin tehnyt et kui kävi!!!

Mulla näytti plussaa 35/35 eli sinä päivänä ku ois pitänyt alkaa menkat...ja todella vahva plussa olikin, tuli näyttöön/liuskaan ihan muutamassa sekunnissa. Testi oli mammaksi.fi:stä tilattuja todella herkkiä liuskoja 3 kpl:een paketti...

Yhteistyössä