Kumpaa omassa elämässäsi on ollut enemmän? Iloa vai surua?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ilo lasten elämästä on niin isoa, että sitä vastaan taistelee vain molempien vanhempieni alkoholismi, se on jatkuvaa surua elämässäni. Mutta lapset voittaa vanhempani

Muu , työ, raha , parisuhde yms. on vaan sellaista että välillä menee hyvin välillä huonosti... eli en mä niitä osaa asetella kumpaa on enemmän...

Oiskohan nyt täs jälkipuoliskol ollu tavallaan iloa enempi.. Mut kuitenki aina joku asia mättää,eikä oo hyvin;( Joku osa-alue elämästä on niinku periaatteessa aina huonosti..Nyt on parisuhde kuralla..

vieras
Mulla kyllä tuo surupuoli johtaa :(

Rikkonainen perhe, koulukiusaus, yksinäisyys, läheisten kuolemat, vaikeudet löytää työtä, työttömyys, opiskelujen viivästyminen, masennus. Ilonaiheita tietysti myös ollut, mutta kovin vähän.

jaa-a
jos kokonaisuutena ajattelee, niin kai se ilo on jäänyt päällimmäiseksi. sentään neljä lasta olen saanut ja hyvän miehenkin. onhan välillä toki ongelmia, taloudellisia ja parisuhteeseenkin liittyviä. mut ei mitään kovin mullistavia juttuja kuitenkaan. olen saanut elää aika tunnevoittoisen elämän. mut niinhän sen varmasti kuuluikin mennä, tunneihminen kun olen. ja ikää mulla neljäkymmentä, että vähän jo elämänkokemustakin takana! ;)

jääenkeli
Mulla oli iloa lapsuudessa ja sen jälkeen suru on valitettavasti vienyt voiton. Mutta onneksi on niitä ilon hetkiäkin surun keskellä. Suoraan sanottuna olen elänyt onnettoman elämän, jossa on ollut lyhyitä ilonkausia.

negatiivi
Se elämän kurjempi puoli johtaa ikävin lukemin, mutta kyllä elämä kantaa ja toisaalta iso osa elämän ihanista asioista on minulla vielä edessä päin. Täytyy vain toivoa, ettei niiden kanssa tule olemaan ongelmia. Jos tulee, minut saattaa hyvinkin joku löytää hirttoköydestä.

Yhteistyössä