Surua melkein pelkästään. Lapsuus oli melko onnellinen kunnes perheenjäseneni kuoli. Koulukiusaamista(henkistä, fyysistä), vanhempien ero, koulu meni todella huonosti, isäpuoli haukkui ja uhkaili. Välillä äiti jätti kotiin yksin moneksi päiväksi, joskus viikoiksi.
Kotona ryypättiin melko usein, aloin itsekin ryyppäämään. Tulin teininä vahingossa raskaaksi. Pidin lapsen, lapsen isä haukkui, löi ja petti. Erottiin ja olen siitä asti ollut yksinhuoltaja. Lapsi on hankala, kai joku mennyt pieleen kasvatuksessa. En ole koskaan kokenut rakkautta. Jossain vaiheessa ihastuin, mutta hänkin sitten petti luottamukseni.
Joskus toki olen iloinen. Nyt olen vaan niin väsynyt etten muista mistä kaikesta. Naamakin on aina peruslukemilla, en vaan saa hymyä aikaiseksi.
Vartalolleni on tehty myös muuta pahaa. Tuntuu ihmeelliseltä miksi ihmiset ovat halunneet olla minulle niin pahoja, ihan ilman mitään syytä. Tämän kaiken takia olen huomannut olevani kyyninen paska ja sehän taas yksi ylpeyden aihe.
Yksi asia mitä pidetään hyvänä on lapsi, mutta minun lapseni on hyvin hyvin vaikea ja kuluttaa todella paljon vähäisiä voimavarojani ja alentaa mielialaani. En sitten todellakaan parempaan pystynyt, en kasvattamaan kunnollista lasta.