Ihan sama täällä. Ja sitä samaa sanoivat sairaalassa pienten lasten osastolla.Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Meidän korvamittari näyttää mitä sattuu, luotan perinteiseen kainaloon.
aivan sama täälläkinAlkuperäinen kirjoittaja Åsa:Meidän korvamittari näyttää mitä sattuu, luotan perinteiseen kainaloon.
juu en ymmärrä oikein mitne se noin iso se ero on. no ehkä mulla sitten ei ole lämpöäAlkuperäinen kirjoittaja noh:Meillä on braunin korvamittari ja luotetaan siihen. Korvasta mitattu lämpö on aina puolisen astetta enemmän kuin kainalosta. Korvamittarin lukemat pitää vain suhteuttaa keskenään, ei kannata verrata kainalolämpöön.
Ap on saanut kyllä aika ison eron.
meillä just nyt pojalla kuumetta ja päivällä mittasin pyllystä niin mittari näytti 39.4 ja sit hetken päästä kokeilin huvikseen korvakuumemittarille mitata niin näytti vaan 37.2 ja kainalosta mitattuna oli 38.9 että pieni ero on, mitään muuta hyvää tossa korvakuumemittarissa ei oo ku toi sävelmä että saa lapsen sillä rauhoittumaan esim. kainalosta kun mittaa kuumeenAlkuperäinen kirjoittaja noh:Meillä on braunin korvamittari ja luotetaan siihen. Korvasta mitattu lämpö on aina puolisen astetta enemmän kuin kainalosta. Korvamittarin lukemat pitää vain suhteuttaa keskenään, ei kannata verrata kainalolämpöön.
Ap on saanut kyllä aika ison eron.
Niin lukee mullakinAlkuperäinen kirjoittaja Verdil:Korva-, ja pyllykuume näyttää oikein, kainalokuumeeseen ei pidä luottaa. Noin lukee mun uudessa Omronin-digimittarinohjekirjassa.
mulla taas näyttää normaalisti kainalosta ihan mitä sattuu ja korvasta sitä millainen olokin on. sitten jos kuume menee tuonne 38 kieppeille tai ylikin niin tuo kainalomittari alkaa näyttään edes suunnilleen sitä mitä pitääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:päivystyksessä sanoivat,että noi korvamittarit näyttää välillä ihan mitä sattuu.