Kumpaa kokkaisin? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Ruoanlaittoon menossa, mutta en osaa päättää kumpaa safkaa teen...Tyttö tilasi turkkilaista, muttei osannut sanoa kumpaa söisi mielummin.

Vaihtoehto 1: papupataa, jossa on valkoisia papuja, jauhelihaa, paprikaa ja sipulia tomaattikastikkeessa, mausteita tietty rutkasti.

Vaihtoehto 2: kasvispataa, jossa munakoisoa, paprikaa, sipulia, vihreitä papuja, jauhelihaa ja tomaattikastike plus mausteet.

Kumpikin tarjoillaan riisin ja partaäijäjogurtin kera =)

Ja jos te ette auta, niin meillä ei syödä illalliseksi mitään :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
eka. :p Meinasin muuten tänään ostaa sitä turkkilaista jogurttia, mutta kun katoin sitä rasvan määrää, niin se jäi sinne hyllylle.. :whistle:

Tuhannen prosentin turkkilaisjogut on hyyyyviä :p
Me käytetään sitä vaan ruoanvalmistuksessa ja ruoan lisukkeena, ei sitä oikein muuten pysty syömään.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
eka. :p Meinasin muuten tänään ostaa sitä turkkilaista jogurttia, mutta kun katoin sitä rasvan määrää, niin se jäi sinne hyllylle.. :whistle:

Tuhannen prosentin turkkilaisjogut on hyyyyviä :p
Me käytetään sitä vaan ruoanvalmistuksessa ja ruoan lisukkeena, ei sitä oikein muuten pysty syömään.

:D Kyllä sitä voi syödä hunajan kanssa myös. :p Jälkiruuaks.

Mä valikoisin kakkosen noista kun tykkään munakoisosta. Vaan sä olitkin tainnu alottaa ruuanlaiton jo. Mitä mausteita käytät?

Vaihtoehto 1: papupataa, jossa on valkoisia papuja, jauhelihaa, paprikaa ja sipulia tomaattikastikkeessa, mausteita tietty rutkasti.

Vaihtoehto 2: kasvispataa, jossa munakoisoa, paprikaa, sipulia, vihreitä papuja, jauhelihaa ja tomaattikastike plus mausteet.

Kasvispataa jauhelihalla ;)

Minä tekisin ykkösvaihtoehdon =)

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:

Kasvispataa jauhelihalla ;)

Minä tekisin ykkösvaihtoehdon =)

Ei se kasvisruokaa ole, vaikka sitä kasvispadaksi sanotaan :D. Oikea nimi on...ööö...düzme tai türlü tai jotain, en saa mieleeni just nyt :snotty: .

Joo, ykköstä tehtiin ja tarvii varmaan tehdä kakkostakin jos mieskin meinaa saada jotain syödäkseen. Normaalisti hän syö töissä, mutta menin leuhkimaan että teen illaksi sapuskaa, joten tänään hän ei syö töissä....ja lapset söi NELJÄ isoa lautasellista safkaa, minä kaksi lautasellista ( :ashamed: ) eikä miehelle jäänyt kuin riisiä :xmas: .

Mausteista joku kysyi...paprikajauhetta, mustapippuria, valkosipulirouhetta, tulista chiliä, yrttisuolaa.

Kuumimmat

Yhteistyössä