Kumpaa; kebabsalaatti vai kiinalaista,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin

Vieras
koitan olla mahdollisimman vähähiilarittomalla ruualla ja olen kotona yksin ja tosi kipeä, (kuumetta 39,3) ja tarttis saada ruokaa, mutta kumpi olis vähemmän hiilaritonta, esim. currykana, kanaa mustapapukastikkeessa tms, riisiä jos ihan vähän söis, nuudeleissakaan ei olis kun 7g/100g hh et jos ei riisiä ollenkaan. Vai kuitenkin salaattikebab? Itse en jaksa mitään laittaa nyt.

=)

Mä kans heti mietin tota että miten muka voi nuudeleissa olla noin vähän hiilareita.. Mutta ota sitten kebab salaatilla. Itse en kipeänä jaksa miettiä tollasia vaan syön tasan sitä mitä tekee mieli/voin syödä (=imetettävän lapsen allergiat vaikuttaa ruokavalioon olin sitten kipee tai en).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kans heti mietin tota että miten muka voi nuudeleissa olla noin vähän hiilareita.. Mutta ota sitten kebab salaatilla. Itse en kipeänä jaksa miettiä tollasia vaan syön tasan sitä mitä tekee mieli/voin syödä (=imetettävän lapsen allergiat vaikuttaa ruokavalioon olin sitten kipee tai en).

söisin, mutta en pysty, menee maha ihan sekasin jos alan mättään hiilaripommeja. eli näillä mennään. mitä vähemmän hiilareita, sitä parempi oma olo.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:
voi elämä. siinä helvetin koko pussillisessa. makuna itämainen kana.

Mutta kun alussa laitoit että nuudeleissa on 7g/100g hiilareita. Tosiasiassa niitä hiilareita on 56g/100g.

RIIPPUU ETTÄ MISSÄ NUUDELEISSA!!!

pakkoko takertua yhteen sanaan, kun sitä harmaana et voi muuttaa. daiju.

eipä hapanimeläkastikkeessakaan juuri hiilareita ole. ehkä kebabkastike kuitenkin on se POMMI tässä eikä tuo kiinalainen.

eipä hapanimeläkastikkeessakaan juuri hiilareita ole. ehkä kebabkastike kuitenkin on se POMMI tässä eikä tuo kiinalainen.

Laita linkki että missä nuudeleissa on alle 50g/100g hiilareita. Kyllä tuo 7g varmasti paikkansa annoksen kokonaishiilarimäärän suhteen. Kaikkihan riippuu annoksen koosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Laita linkki että missä nuudeleissa on alle 50g/100g hiilareita. Kyllä tuo 7g varmasti paikkansa annoksen kokonaishiilarimäärän suhteen. Kaikkihan riippuu annoksen koosta.

tossahan mä just laitoin kalorilaskuriin. herra on hyvä ja painelee kauppaan katsomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tossahan mä just laitoin kalorilaskuriin. herra on hyvä ja painelee kauppaan katsomaan.

Niinpä....Yksi antaa yhtä, toinen toista. Ja sinä uskot tietenkin sitä pienempää. Mutta sen verran voin valistaa että ne isommat luvut ovat niitä oikeita. Nuo ovat kuitenkin kaikki käyttäjien itse laittamia lukuja ja ainakin osa on ihan huuhaata. Eli jos ihan näin suoraan sanotaan ja toivottavasti ymmärrät: kaikissa makarooneissa on ennen keittämistä yli 50% hiilareita ja keitetyissäkin liki 20%.

Yhteistyössä