Kumpaa hoitomuotoa suosittelisit 1-vuotialle .. PPH vai PK?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Härrekuud miten tääl pphta yleistetään.
Istuttavat lapset vaatehuoneessa, pelaavat bingoa, vetävät tupakkaa, seurustelevat ehkä pedofiilin kanssa, tiuskivat ja ovat aivan kamalia !

Paras on tämä : Näin lapsemme pphn viikonloppuna kännissä!

Ilmoittakaa näistä kunnalle! Mädät omenat pois alalta sillä meitä, jotka aidosti rakastamme työtä ja välitämme lapsistanne ottaa pattiin jos työtoveri mustaa mainettamme kun ei vaan nyt ole alalle soveltuva.
Vanhemmat , se on teidänkin valvonnassa tämä pph ala. Jos epäilet hoitajan toimivan kaupungin vasua vastaan tai näet hoitajan olevan uupunut: Ilmoita ja eläkä jätä seuraavan vahingoksi.
Teidän lapset ansaitsee laadukasta varhaiskasvatusta!
Myös päiväkodissa väki vaihtuu, aina ei ole syynä mikään koulutus vaan ihminen ei vaan sovellu alalle.

Päiväkodissa väki vaihtuu kyllä vaikka kuinka soveltuisi alalle. Pätkätyö on lisääntynyt myös siellä. Aivan kuten muuallakin. Perhepäivähoitajalle viekää lapsenne. Turha huutaa väen vaihtumisesta. Hoitakaa itse kotona.

PPH ehdottomasti, ja onneksi meillä onkin käynyt niin hyvä säkä, että meidän tämän hetkinen hoitaja on aivan 10+ arvoinen. Lapsi menee joka aamu iloisena ja lähtee hyväntuulisena (ja väsytettynä!!). Koskaan ei ole jäänyt itkemään perään, muuta kuin varahoitopaikoissa päiväkotiin.. Hän aloitti hoidon 11kk ikäisenä olosuhteiden pakosta, seuraava menee toivonmukaan vasta 1v3kk ikäisenä hoitoon.. Ja silloinkin taistelen viimeiseen asti pph-paikasta.

Tuohon että pk:ssa monta aikuista ja jonkun kanssa aina synkkaa. Olen todistanut läheltä tapausta, jossa vilkas ja jääräpäinen 2-vuotias pärjäsi hyvin pph:ssa ja sai positiivista huomiota. Pk:ssa kolme hoitajaa ryhmässä ja tämä pieni ryhmän syntipukki, ei positiivista huomiota koko päivän aikana.

Kaikki on siis mahdollista. Tutustukaa hoitopaikoihin etukäteen. Yksi on hyvä yhdelle, toinen toiselle. Pääsääntöisesti itse kuitenkin suosisin alle 3-vuotiaalla pph:a.

Yhteistyössä