kumpa mulla ei olis lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nina

Vieras
en jaksa enään tätä elämää... rakastan lapsiani yli kaiken mutta en halua enään elää.. en halua olla ton narsistin kanssa, enkä haluu itkee joka päivä..mulla ei ole enään ketään jolle puhua, oon niin yksin... en ole hyvä äiti lapsilleni.. tahdon pois mutta en pääse

Alkuperäinen kirjoittaja nina:
en jaksa enään tätä elämää... rakastan lapsiani yli kaiken mutta en halua enään elää.. en halua olla ton narsistin kanssa, enkä haluu itkee joka päivä..mulla ei ole enään ketään jolle puhua, oon niin yksin... en ole hyvä äiti lapsilleni.. tahdon pois mutta en pääse

Kunpa. Enää.

Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Hankkiudu eroon siitä narsistista. Sekö sulle sanoo, ettet ole hvyä äiti? Aivan varmasti olet. Kysy vaikka lapsiltasi :)

ne on niin pieniä... jos olisin parempi ni ehkä mua ei petettäis ja haukuttais koko ajan. nalkutan aina liikaa kuulemma vaikka äijä pettää ja varastaa multa, pistää kaiken aina mua vastaan... voin todella huonosti...

Alkuperäinen kirjoittaja :

Kunpa. Enää.

peesi :laugh: pisti silmään.

Kunpa. Enää.

??

Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:

Kunpa. Enää.

peesi :laugh: pisti silmään.

myös minusta tosi hauskaa... pointti meni perille.. yritän osata kirjottaa ens kerralla

Huomenna haet apua, vaikka terveyskeskuksen lääkäristä. Sanot kun varaat aikaa että et jaksa enää. Tai sitten haet apua jostain muualta. Sinulla on vielä voimia sen verran!

Jos nyt tuntuu siltä että et jaksa huomiseen niin varmaan saat apua jostakin, joku muu voisi kertoa jos tietää!!

OTA JA LÄHE LASTES KANS! Nii helppoa se on!! mä en oo ikinä ymmärtänyt naisia jotka jää itkemään ja ei osaa lähteä tollasesta elämästä pois! Helpottaa aikanaan kun nyt teet sen kauhean vaikean päätöksen muuttaa pois!! pelasta lapses ja ittes! kaikki muuttuu parempaan kun lähdet. Mä voin auttaa,jos tarvit kuuntelijaa?

Yhteistyössä