Onko muita, jotka ei aio ottaa uutta miestä? Periaatepäätös on elää lasten kanssa yksin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En osaa sanoa, riippuu varmaan siitäkin millaisissa merkeissä olisin tästä nykyisestäni eronnut
(jos siis eroaisimme). Jos elämässä tulisi sellainen vaihe, että lapset olisivat sitten isällään joka toinen viikonloppu, voisin kenties vapaina viikonloppuina tai iltavapaina tapailla jotain miestä.
Saman katon alle jatkuvasti asumaan mulla ei varmaan olisi kiire kenekään kanssa.

Minäkin voisin siis ottaa rakastajan, jota tapaisin silloin tällöin tai vaikka siis loman ajan.

Kyllä on nykybaarissa meininki ihan sellainen, että olis aika moni lähtenyt kuksimaan. Ei tarvi kuin mennä sinne, niin on miehiä iholla. En siis mene sinne. Olin kaverin kanssa "pitämässä hauskaa" eli ei kytätty miehia, mutta silti niitä oli iholle asti koko ajan joku tuppaamassa.

Mutta saman katon alle... en ala pyykkäriksi ja ruoan tekijäksi.

Asumaan en kanssani ota miestä mutta muuten kyllä tykkään miehestä huushollissani.
Johnny Depp jos tulee tyrkylle niin otan asumaankin ja kyllä mä Vesku Loirinkin kanssa samassa huushollissa asuisin.

mut ex mies ei haluu uutta naista, elää kahdenpojan kanssa kahdestaan. Minä kahden lapsen kanssa uuden mieheni kanssa. Erosimme, kun mies halusi jatkaa elämäänsä ainoana aikuisena perheessä. Lapsemme kyllä tykkäävät hirmuisesti uudesta miehestäni ja ex miehenikin on onnellinen meidän puolesta.

mä en vois kuvitella loppuelämää ilman kumppania... mä ajattelen niin että opin jokaisesta suhteesta,jokaisesta erosta, joten seuraava suhde toimii varmasti paremmin.. joten miksi en ottasi selvää asiasta jos ihanan miehen tapaisin... ja siis näinhän kyllä kävikin... olin hetken aikaa yksin ja sitten aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa... asumme yhdessä ja kihloissakin olemme... mä ainakin haluan kumppanin, jonkun jonka kanssa jakaa asioita,tehdä kivoja juttuja,riidellä.. ja kuitenkin ikää mulla on alle 30 ja vain yksi lapsi vielä ja haaveissa on lisää lapsia niin kyllä silloin se uusi suhdekkin on melkeistä "pakollinen" :D

Mulla on mies. Mutta jos joku ero tulis, niin tuskin haluaisin jäädä yksin, vaikka tarjontaa varmaan rajoittaisi se, että yhtä kivaa miestä olisi vaikeaa löytää.

Niin se oli minullakin vakaa päätös 11v sitten että en ikinä, koskaan hanki miestä enää itselleni kun exästä erosin. Oli sen verran rankka suhde ja elämä tuntui ihanan helpolta vain kahden lapsen kanssa.

Kaksi vuotta olinkin sitten kolmistaan lasten kanssa, ei minkäänlaista suhdetta edes kehenkään mieheen, eipä tullut mieleenkään hommata edes rakastajaa. Hyvin pärjäsin ja elämä tuntui mukavalta.

No sittenpä paukahti kuvioihin mies, jolle ilmoitin tiukasti että pidetään alusta alkaen suhde täysin platonisena, minulla kun ei ole aikomus miestä ottaa ikinä. Eipä aikaakaan kun huomasin että meillä on suhde, ja vielä suht vakava sellainen.

(Siinä vaiheessa sitten vannotin että yhteisistä lapsista turha haaveilla, nämä nykyiset riittää kyllä kun mielelläkin oli kaksi)

Pari vuotta taas eteenpäin ja mentiinkin naimisiin. Ja nyt olen sitten 35.viikolla raskaana, kovasti toivottu ja odotettu yhteinen lapsi.

Niin että ei kannata sanoa ikinä ei ikinä. Yhtään mistään..

haluaisin parisuhteen.MUTTA eipä noi miehet mitään suhteita halua,seksiä vain.
Enkä halua mitään juopporetkuhyväksikäyttäjä-miestä,niin olen mieluummin ilman.
Mä oon ollu vapailla markkinoilla vuoden,eikä yksikään mies,kuka on vastaani tullut ole parisuhdetta haluunnut.Vain seksiä.
Mutta mä taas en seksiin suostu,ilman sitä parisuhdetta.Joten tämä 30+ jatkaa elämää lapsen kanssa kaksin.

Alkuperäinen kirjoittaja yhden äiti:
vielä hämmästellä,että onko jossain muka miehiä,jotka parisuhteen haluaa?Jos on,niin missä?Helsinki-porvoo alueella ei ole tullut vastaan vielä ketään.

On. =) Tiedän ainakin yhden joka oli tosissaan kiinnostunut mutta asuu liian kaukana ja käytännön syistä oli pakko kieltäytyä edes tapaamisesta kun en jaksa miettiä tosiaan mitään vakavia miesjuttuja nyt. Lapset sanelee tässä vaiheessa.

Yhteistyössä