M
"mämä"
Vieras
Eilen näky olevan alotus tästä kummiudesta,mutta otanpa vielä kerran esille tän asian..Meijän pojan kummi kyseli tossa vajaa viikko ennen joulua et mitä poika(13v) toivoo joululahjaksi vai antaisko rahaa..No,mä siihen vastasin et varmaa se raha olis kiva juttu..Joo,niin hänkin ajatteli.No.joulu oli ja meni eikä kummista kuulunu taaskaan mitään.Mun täytyy sanoa,et kyl mua harmittaa,kerkesin vielä kertoo pojalle et kummi kyseli asiasta,kun tää ei oo ollenkaan itestäänselvyys et tää kummi muistais kummilastaan mitenkään..No,poika odotteli kovasti kummin käymistä,välimatka n. 30 km ja tiedän et taloudessa on 2 autoa ja rahasta ei ole puutetta,vaan eipä oo kummista kuulunu sen koommin mitään!Ja tähän sanon sen,et jos kummi ei oli ite viestiä pistäny,niin en olis osannu edes odottaa mitään lahjaa pojalle,kun ei niitä oo tosiaankaan kummilla ollu tapana usein antaa.
Ja kun tää ei oo eka kerta kun näin käy..Pojalla oli synttärit pari kk sitten ja laitoin viestin kummille et tervetuloa synttäreille,kummi vastas heti viestiin et kiitos tullaan mielellään ja huutomerkit perässä..mitään ei kuulunu kummista.Ei sitä edes miks eivät taaskaan tulleet..Mä vaan en voi ymmärtää tätä kummia!!Miksi lupaa tulla ja sitten ei kuulu yhtään mitään?Kyllä on poika saanu useamman kerran pahottaa mielensä tän kummin olemattomista lupauksista.Ja tää kummi ei oo mitenkään vieras ihminen meille,ihan sukulainen on.
Mä oon itekseni päättäny,et kun poika pääsee parin vuoden päästä ripille,niin eipä lähde enää siinä vaiheessa kutusua juhliin..Miks mä enää vaivautuisin pyytelemään kummia meille juhlimaan kummilastaan,kun ei tähänkään mennessä kummilapsi kiinnostanu..Ajatelkoon mitä haluaa,mut näin mä oon päättäny.
Harmittaa älyttömästi pojan puolesta..
Ja kun tää ei oo eka kerta kun näin käy..Pojalla oli synttärit pari kk sitten ja laitoin viestin kummille et tervetuloa synttäreille,kummi vastas heti viestiin et kiitos tullaan mielellään ja huutomerkit perässä..mitään ei kuulunu kummista.Ei sitä edes miks eivät taaskaan tulleet..Mä vaan en voi ymmärtää tätä kummia!!Miksi lupaa tulla ja sitten ei kuulu yhtään mitään?Kyllä on poika saanu useamman kerran pahottaa mielensä tän kummin olemattomista lupauksista.Ja tää kummi ei oo mitenkään vieras ihminen meille,ihan sukulainen on.
Mä oon itekseni päättäny,et kun poika pääsee parin vuoden päästä ripille,niin eipä lähde enää siinä vaiheessa kutusua juhliin..Miks mä enää vaivautuisin pyytelemään kummia meille juhlimaan kummilastaan,kun ei tähänkään mennessä kummilapsi kiinnostanu..Ajatelkoon mitä haluaa,mut näin mä oon päättäny.
Harmittaa älyttömästi pojan puolesta..