Kummiongelma..ei ole kuin yksi kummi lapselle:(((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikavereita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikavereita

Vieras
joka on miehen veli, hänestä tulee varmasti hyvä kummi. mutta toista ei keksitä millään. mulla ei ole hyviä ystäviä ja ne jotka on parhaimpia, ovat masentuneita ym., nähdään tosi harvoin eikä ne tykkää lapsista. sukulaisiani en tunne. miehellä oikeastaan sama juttu, hänen lähimmät kaverit ei ole kiinnostuneita lapsesta ja tuskin jaksaisivat häntä tavata. pitäisikö ihan randomilla pyytää vain joku kaveri kummiksi, vaikka tietää, että sieltä tulee vain yksi kortti kerran vuodessa eikä ole kiinnostusta lapseen muuten? lahjoja emme tarvitse mutta olisi ihanaa jos kummi olisi lapsen elämässä. sellaisia ei ole kuin tuo yksi, ja kummeja tarvitaan kaksi (typerä sääntö .. :/ ).

siitä randomilla haetusta kummista voi olla enmmän surua kuin iloa. Kun lapsi tietää, kuka on kummi, tai että hänellä yleensä sellainen on, hän odottaa jotain. ja jos tämä random-kummi ei ole lapsesta kiinnostunut ei hänen toiveistaan ja odotuksistaan välitä.
Siskon esikoisella kummit (pariskunta), jotka eivät ole pitäneet mitään yhteyttä sen jälkeen, kun lapsi täytti 3v. Lapsi nyt 14 ja itsekin joskus ottanut yhteyttä ja pyytänyt nähdä näitä kummejaan.

Onko sillä oikeastaan väliä...
Siis jos teillä kumminkin on yksi hyvä ihana kummi ja toinen sellainen huithapeli vaan siksi kun pitää olla toinenkin.

Olis edes yksi hyvä kummi ;)

Meillä kaksi hyvää kummia muuttui jossain vaiheessa silleen, etteivät enää pidä mitään yhteyttä lapseen, ei lahjo eikä lähetä kortteja. Minuun pitävät yhteyttä kyllä, mutta vaihtavat puheenaihetta jos yritän kertoa kummilapsen kuulumisia. Kummallekkin oon joka syksy tarjonnut kerhokuvia, mutta eivät kuulemma tarvitse niitä. Onneksi mun lapsella on hölmöistä kummeista huolimatta maailman ihanin äiti :D

Alkuperäinen kirjoittaja huihai:
siitä randomilla haetusta kummista voi olla enmmän surua kuin iloa. Kun lapsi tietää, kuka on kummi, tai että hänellä yleensä sellainen on, hän odottaa jotain. ja jos tämä random-kummi ei ole lapsesta kiinnostunut ei hänen toiveistaan ja odotuksistaan välitä.
Siskon esikoisella kummit (pariskunta), jotka eivät ole pitäneet mitään yhteyttä sen jälkeen, kun lapsi täytti 3v. Lapsi nyt 14 ja itsekin joskus ottanut yhteyttä ja pyytänyt nähdä näitä kummejaan.

Mun omiksi kummeiksi valikoituí silloin aikanaan äiteelle kaksi läheistä ihmistä. Toinen pitää paljon yhteyttä ja tavataan vieläkin silloin tällöin. Toista näin viimeksi meidän häissä ja sitä ennen mun rippijuhlissa ja sitä ennen joskus ihan vauvana... En edes yritä pitää siihen yhteyttä. Hän menetti enemmän menettäessään minut ;)

Yhteistyössä