Kummin parempi? Tutin vierotus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuh

Vieras
Neiti täyttää torstaina 2 v. ja tutista luopumisen aika on nyt. Itse asiassa, sen piti olla jo jokin aika sitten, ei vain ole ollut voimia, olen raskaana ja olen ollut tosi väsynyt. Tänään sitten menin neidin kanssa tavalliseen tapaan nukkumaan. Yks juttu vain unohtui, tutti. Ja se unohtui multakin ihan vilpittömästä, vahingossa. Aattelin etten mä sitä jaksa hakea ja että nyt on se hetki. Jaksan itsekin vierottaa ja nyt se alkaa. Päättäväisin mielin laitoin tytön sänkyyn ja menin itse myös. Ja kas, se olikin helpompaa kuin luulin. Kyllä selvästi tytölle teki tiukkaa nukahtaa ilman, hiki virtas ja välillä "itki" lohduttomasti ja harmitteli. Sana "tutti" kuului kuitenkin vain alta 10 krt. Olen tyytyväinen. Toki huominen voi olla vielä vaikeampi mutta nyt se on loppu tutin mussutus :)

Mut se varsinainen kysymys. Että kun nuo tutit on nyt tuossa pöydällä niin leikkaanko ne ja laitan roskiin? Vai leikkaanko ja näytän huomenna tytölle että ne on menneet rikki. Tulis tytöllekin konkreettisemmaksi se asia, saattaa huomenna kuitenkin haikailla tutin perään illalla ja päikkäreillä. Vai kannattaako enää näyttää niitä. Miten tekis...

Meillä tehtiin niin että, leikkasimme tuteita päät ja jätimme pöydälle tutin ja rikkinäisen päädyn. Aamulla kun mentiin tytön kanssa syömään aamupalaa niin katsoin ja kerroin että hiiri on varmaan käynyt jyrsimässä, että eiköhän heitetä roskiin. Otin roskis kassin ja tyttö heitti ja sanoi yök. :D

Meillä tehtiin niin että, leikkasimme tuteita päät ja jätimme pöydälle tutin ja rikkinäisen päädyn. Aamulla kun mentiin tytön kanssa syömään aamupalaa niin katsoin ja kerroin että hiiri on varmaan käynyt jyrsimässä, että eiköhän heitetä roskiin. Otin roskis kassin ja tyttö heitti ja sanoi yök. :D

Taidanpa tehdä noin minäkin. Ainakin tulee tosiaan konkreettisemmaksi asia tytöllekin että tutti tosiaan meni rikki ja se on nyt roskissa, oikeasti poissa eikä missään piilossa. Saa sitten itsekin aina sanoa että sehän laitettiin roskiin kun se meni rikki jne.

Juu, näin minäkin ajattelin. Ja parisen kertaa tyttö kysyin;missä tutti, tai vain tutti ja sanoin siihen reippaasti: Muistatko kun hiiri söi ne ja heitettii roskiin. Tyttö tyytyi siihen. Sekä sen jälkeen olimme ainapaljon puistoissa jossa "isoja" lapsia ja kun tyttö kysyi tuttia niin sanoin; Ei me mitään tuttia enään tarvita, katsos ei muillakaan ole :).

Leikkaa ja laita kaappiin. Jos tyttö kyselee niin näytät vielä ne hänelle ja toteatte että ovat menneet rikki. Jos ei kysele niin heität parin viikon päästä roskiin niitä enää hänelle näyttämättä. Meillä reilu 2 vuotias kysyi tuttejaan vielä seuraavana päivänä, mutta sitten asia unohtui vaikka tosi tärkeät nukkuessa olivat.

Yhteistyössä