Kummilusikat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kummitytölle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kummitytölle

Vieras
Hei...auttakaapa vanhaa naista. Mistä löytyisi edullisesti sellainen perinteinen kummilusikka, ja vielä mieluusti nopealla toimituksella kun ristiäiset olisivat jo viikon päästä??

joo olis kans kiva saada vinkkejä ja kokemuksia nettikaupoista missä olisivat edullisia! Kultasepänliikkeissä pyytävät ihan hirveästi, kahdessa kävin ja maksoivat 95 ja 89 euroa :( Siihen kun laittaa vielä kaiverruksen (8 euroa) päälle niin tulee lusikalle aika paljon hintaa :(

Tässä on ainakin yksi edullinen kauppa, lusikoista en kyllä tiedä millaisia ovat kun itse ostin sellaisen haarukka,veitsi,lusikka paketin kummilahjaksi
http://www.hopeatukku.fi/aterinsetti_veitsi_haarukka_lusikka_pr_10107021.html

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Miksi lapselle pitää ostaa joku typerä kummilusikka, jolla ei tee yhtään mitään?
Minä kummina ostin kummilapselleni kyllä lusikkasetin, mutta ostin sellaisen, jota voi käyttää oikeassa ruokailussa. Ja onneksi en saanut myöskään omalle lapselleni yhtään kummilusikkaa, vaan kaks valokuvakehystä, ne on sentään käytännöllisiä.

[QUOTE="huoh";22241429]Ihan mielenkiinnosta kyselen. Miksi lapselle pitää ostaa joku typerä kummilusikka, jolla ei tee yhtään mitään?
Minä kummina ostin kummilapselleni kyllä lusikkasetin, mutta ostin sellaisen, jota voi käyttää oikeassa ruokailussa. Ja onneksi en saanut myöskään omalle lapselleni yhtään kummilusikkaa, vaan kaks valokuvakehystä, ne on sentään käytännöllisiä.[/QUOTE]

Toiset tykkää perinteistä ja mielestäni vanhempien toivetta pitää kunnioittaa. Itse pidän kummilusikkaa vanhanaikaisena, turhahan se ei välttämättä ole, koska voihan sillä syödä kuten muillakin lusikoilla, on vain turhan tyyris. En olisi sellaista kummipojalle itse ostanut, mutta pojan vanhemmat sellaisen haluavat.