Äidin vaatteet ristiäisiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaateongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaateongelma

Vieras
Auttakaa äitiä hädässä!

Ristiäiset kahden viikon päästä, eikä mitään päälle pantavaa... Synnytyksestä on kohta viisi viikkoa, enkä todellakaan ole vielä entisissä mitoissani. Mitkään vanhat juhlavaatteet eivät siis mahdu päälle, joten tällä hetkellä ainoat kaapistä löytyvät siistimmät vaatteet ovat mustat suorat äitiyshousut ja musta imetyspaita (H&M:n t-paita). Olen kierrellyt kauppojakin, mutta mitään ei tunnu löytyvän, ainakaan edullisesti.

Olisiko jotain nettikauppaa, mistä saisi nopealla toimitusajalla ja edullisesti vaikkapa jonkun nätin mekon?? Auttakaa...

on ristiäiset ylihuomenna, ja sama juttu mulla vaatteiden suhteen. Itse ostin Marimekolta mekon, joka ei näytä keskivartalon ihanuutta, ja jota voi käyttää myöhemminkin :).

kannattaa myös huomioida se, että jos on aikomus imettää ristiäisten aikana, niin tulisi olla suht helppo asu. Itse en tämän takia valinnut mekkoa...
Mustat suorat housuthan on hyvät. Siihen esim. imetystoppi minkä päälle lukuisia vaihtoehtoja.

Mä tilasin netistä (en valitettavasti muista sivuston osoitetta tai nimeä) sellaisen nätin mustan (viskoosisen) imetyspaidan, jossa oli selässä (pojan kunniaksi) vaaleansiniset silkkinauhat

Toimitus n viikossa kun laitoin lisätietoihin ristiäisten ajankohdan

Yhteistyössä