Kummilapsena toinen kaksosista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pipsako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pipsako:
Alkuperäinen kirjoittaja jill:
No onneks en ole noin pikkusieluinen että olisi koskaan tullut edes mieleen miettiä moista! Jos minut kutsutaan synttäreille ja sankareita on kaksi, vien molemmille miettimättä kumpi sen on ansainnut. Ihme periaatteita teillä.

Kyse oli siitä, että kaksosilla on sisaruksia. Ja kaksosia tulee muistettua, koska kummilapsen ja hänen juhlat ovat samaan aikaan. Mutta muita perheen sisaruksia ei taas muista samanlailla.
Olen vähän huono selittämään, mutta jotain tällaista ajoin takaa.

No jospa viet sitten muillekin sisaruksille synttärilahjan jos sinut kutsutaan heidän synttäreilleen, ei tuo nyt mun mielestä niiin vaikea asia ole. Kenellä on synttärit, sille lahja ja jos juhlijoita on useampi, niin jokaiselle sankarille.

Mä kyllä tajusin mitä ap tarkoitit, mutta en oikeen osaa sanoa miten tuossa vois toimia. Mulla on kummilapsena toinen kaksosista, ja aina ostan myös toiselle kaksoselle samanarvoisen lahjan. Nämä tosin ovat siskoni lapsia, joten muistaisin vaikken kummi olisikaan toiselle. Näillä kaksosilla on myös sisarus, mutta satun olemaan hänenkin kummi...

Yhteistyössä