Kummilapsen synttäri- ja nimpparilahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1 kummilapsi ja täyttää 3v..vähintään 50e olen lahjaan laittanut ja kortein muistan nimmarit..eli lahjat annan jouluna ja synttärinä..joskus käydessäni saatan viedä tikkarin tmv.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonko pistätte kummilapsen synttäri- tai nimpparilahjaan rahaa ja montako kummilasta teillä on? Minkä ikäinen lapsi.

Nimpparilahjaan kympin verran, syndelahjaan kuutisenkymppiä.
Kahden kummilapsen kanssa ollaan yhteyksissä, kolme heitä on kaikenkaikkiaan.

Minulla ei ole kummilasta mutta miehellä on. Käsky tulee kummilapsen äidiltä (jonka tossun alla mieheni on) että minkä arvoinen lahja täytyy tulla. Nimpparilahjaa ei tosin ole täytynyt ostaa, mutta synttäri- ja joululahjat on pyörineet noin 100 euron kieppeissä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla ei ole kummilasta mutta miehellä on. Käsky tulee kummilapsen äidiltä (jonka tossun alla mieheni on) että minkä arvoinen lahja täytyy tulla. Nimpparilahjaa ei tosin ole täytynyt ostaa, mutta synttäri- ja joululahjat on pyörineet noin 100 euron kieppeissä.

Niin ja vielä lisätäkseni että ei ole ollut väliä vaikka ollaan oltu opiskelijoita, 100 on täytynyt mennä vaikka se on aika iso siitä yhden opiskelijan231 euron opintorahasta + asumislisä.

Kolme yhteistä kummilasta ja mulla yksi. Nimpparilahjoja ei olla annettu. Synttärilahjaan menee 15-25 euroa. Hui, kun muut laittaa isoja summia. Meillä neljä omaa lasta, enkä todellakaan odota heillekään kummeilta kummoisia lahjoja. ajatus on tärkein. Niin ja ne kuumilapset on 8,5v, 5v, 4v tytöt ja 0,5v poika.

Yhteistyössä