Kummilapsen joululahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miukumauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miukumauku

Vieras
Kuinka paljon laitatte rahaa kummilapsen joululahjaan?
Meillä 3 kummilasta ja ajatuksenani on, että 25 euroa/lapsi pitäisi riittää! Mitäs mieltä olette? Itse ainakaan en odota lapsilleni sen kalliimpia lahjoja.

Meillä on semmonen sopimus mun ja miehen sisarusten kanssa että toistemme lapsille ostetaan n.20e lahjat ja kummilapsiin laittakoon jokainen mitä haluaa. Meillä kaksi kummilasta ja lahjat maksaa n.40e/kpl :xmas:

Meillä on miehen kanssa yhteinen kummilapsi, hänen sisarensa tyttö. Asuvat perheineen niin kaukana et pitää aina postissa toimittaa paketti. No eipä täsä mitään, mut kun siitä ei ikinä kuulu mitään palautetta. Mulla on tunne et oon lahja-automaatti, eikä mies edes ikinä osallistu lahjan hankintaan/lähettämiseen mitenkään.
Oonko kelju jos jätän lahjan ostamisen tänä vuonna miehelle?

Meillä noita kummilapsia on 6, ei mitenkään voida ostaa kalliita lahjoja kaikille. Mutta eihän se ole tarkoituskaan. Yleensä synttäreille ostan paremman lahjan. Tänä jouluna kummilapset saa villasukat + lapaset ja jotain muuta pientä. Esim yksi saa kylpypyyhkeen lisäksi, toinen suklaata, yksi pikku traktorin ja siihen peräkärryn. =)

ostin eilen kummilapsille lahjat 3v pojalle kinttaat ja karvapipo yht.13?, 8v tytölle fliisisen torkkupeiton 12?, 6v kummitytölle palapelin 25palaa 4,5?. 2v kummitytölle yöpaidan 10?. 1v.kummipojalle 4kpl sukkia (mahtuu postiin) 10?. Et kun on monta kummilasta, ni ei viitti kovin isoja summia laittaa/lapsi. kertyy tuostaki ihan mukavasti yhteissummaa. isommille laitamma "vain" kortit ja 5? rahana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Meillä on miehen kanssa yhteinen kummilapsi, hänen sisarensa tyttö. Asuvat perheineen niin kaukana et pitää aina postissa toimittaa paketti. No eipä täsä mitään, mut kun siitä ei ikinä kuulu mitään palautetta. Mulla on tunne et oon lahja-automaatti, eikä mies edes ikinä osallistu lahjan hankintaan/lähettämiseen mitenkään.
Oonko kelju jos jätän lahjan ostamisen tänä vuonna miehelle?

Jos siltä tuntuu, jätä vain lahjan hankkiminen miehelle!
Täytyy kyllä todeta, että aika ihmeellistä porukkaa on kun ei edes lahjasta osata kiittää tai tosiaan antaa jotain palautetta, vaikka sitten vain edes tekstarilla! Taidat tosiaan olla vain lahja-automaatti.