V
vieras
Vieras
Paljonko pistätte kummilapsen synttäri- tai nimpparilahjaan rahaa ja montako kummilasta teillä on? Minkä ikäinen lapsi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:Minulla ja miehella yhteensa nelja kummilasta. Nimpparilahjoja ei anneta ollenkaan. Synttarilahjoihin laitetaan n. satanen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljonko pistätte kummilapsen synttäri- tai nimpparilahjaan rahaa ja montako kummilasta teillä on? Minkä ikäinen lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:Minulla ja miehella yhteensa nelja kummilasta. Nimpparilahjoja ei anneta ollenkaan. Synttarilahjoihin laitetaan n. satanen.
100 euroa siis yhden lapsen lahjaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulla ei ole kummilasta mutta miehellä on. Käsky tulee kummilapsen äidiltä (jonka tossun alla mieheni on) että minkä arvoinen lahja täytyy tulla. Nimpparilahjaa ei tosin ole täytynyt ostaa, mutta synttäri- ja joululahjat on pyörineet noin 100 euron kieppeissä.