Kummat vaatteet mielestäsi kauniimpia meandi vai lingon&blåbär?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En vaan jaksa uskoa että joku oikeasti pitäisi noita vaatteita hienoina, että ne jonkun silmää miellyttäisi. Se nyt vaan on nyt in ja hienoa käyttää noita kutsujen kalliita vaatteita, saa tuntea hetken olevansa tavisvaatteita käyttävien lasten yläpuolella oman lapsensa kanssa. Aika huvittavaa.

:laugh: okei

"kerään" kummastakin ne helmet :) molemmilla kivoja vaatteita! tyyliltään erinlaisille lapsille
meidän 7v tyttö tykkää L&B tummista (tum.sin ja musta ) paidoista. esim. viimeksi ostin sille mustan paidan jossa oli ne kolme harmaata sydäntä, sitten sen musta -harmaa raidallisen paidan. yleensä aina farkut jalassa ( lindex, h&m ). Ei käytä värikkäitä ,eikä vaal.punaista, saatika kirjavia vaateita ei vaan suostu käyttään!Näyttää kuulemma pelleltä ????

sitten neiti melkein 5v. tykkään meandi tunika-mekoista, kaikista väreitä palloista. nyt esim. karkkimekko pallo leggareilla on lepparit! l&b leppäkerttu sarja oli ihana se löytyy myös tältä pikku prinsessalta!

Ehdottomasti me&i! Mun hyvä ystävä on Lingonin myyjä ja mä en vaan kestä niitä vaatteita. Parit peruspöksyt olen sieltä ostanut ja hyvin on kestäneet, mutta mä en vaan tykkää siitä niiden "saaristolaistyylistä". Ei uppoa muhun. Jo ennenkuin me&i tuli Suomeen, etsin kirppiksiltä ja kaupoista pojalle värikkäitä vaatteita ilman hirviöiden kuvia. Ei ollut paljoakaan tarjolla. Onneksi tuli me&i!!

Yhteistyössä