Kummat mahtaa olla kalliimpia, emmaljungat vai teutoniat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thank you
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

thank you

Vieras
Noin yleisesti ottaen?

Tai jos joku tietää, harkinnassa teutonia mistralit tai emmaljungan city crossit..

Täältä korvesta on kauhean hankala verrata hintoja kun ei missään netissä ole hintoja..

Niin kaikki antaa ymmärtää että emmaljungat on "niin mahtavat, hyvät, mutta toki kalliit", halusin tähän saada faktaa, että onko ne kalleimpia vaunuja mitä markkinat suomessa tarjoavat?

Itse haluaisin kovasti nuo teutoniat, mutta ahdistaa jos hinta on menee pilviin :(

Teutoniat menee kyll pienellä vauvalla mutta isommalle ovat tosi ahtaat.Teutonian myyjät vakuutti kilpaa että sisätiloiltaan ovat täysin samoissa mitoissa..paskanmarjat.
Ja teutoniat on jotenkin muovisen oloisia.
Mulla on ollut n. 30. eri emmaljungat enkä vaihtaisi pois.
Kokemusta myös teutonia ja brio....en enää ostais.

Me ostettiin Teutoniat reilu vuosi sitten. Vahingossa. Mentiin kokeilemaan eri vaunuja ennen ostopäätöstä ja Teutonian edellisvuoden mallisto oli Lastenturvassa alennuksessa. Siitäpä lähti sitten Prestiget (muistaakseni tuon niminen malli, yhdistelmärattaat on kyseessä meillä ) matkaan. Eli kannattaa käydä katsomassa, jos vaikka heivaisivat edellisvuoden värejä edullisesti pois.

Kuinka kookkaalla Emmaljungat sitten menee? Meillä on nuo Teutoniat käytössä edelleen. Poika 1v3kk nukkuu niissä päiväunet ja hyvin mahtuu. Rattaissa istuessa ovat itseasiassa "isot".

Alkuperäinen kirjoittaja nasu:
Teutoniat menee kyll pienellä vauvalla mutta isommalle ovat tosi ahtaat.Teutonian myyjät vakuutti kilpaa että sisätiloiltaan ovat täysin samoissa mitoissa..paskanmarjat.

30 emmaljungat?????
Mikä ihme pistää vaihtamaan HYVÄÄ merkkiä, hyviä vaunuja noin usein???
HUHHHUH. pistää kyllä miettimään laatua

Alkuperäinen kirjoittaja huih:

30 emmaljungat?????
Mikä ihme pistää vaihtamaan HYVÄÄ merkkiä, hyviä vaunuja noin usein???
HUHHHUH. pistää kyllä miettimään laatua

ei kai sitä nyt jaksa samoja vaunuja kovin kauaa katsella?

Eivät todellakaan ole pienet. Meillä meni Timmyt vielä kolmevuotiaana mahtavan hyvin, kunnes myin ne pois. Tilaa olisi ollut vielä vaikka kuinka vaikka nukuttaa.

Minusta Emmaljungat ovat kalliimmat (enkä kyllä ymmärrä miksi).