Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mulla aukes nuo linkit kyllä. Jotku pusero ja mekko siellä tais olla![]()
no niin tais
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mulla aukes nuo linkit kyllä. Jotku pusero ja mekko siellä tais olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mulla aukes nuo linkit kyllä. Jotku pusero ja mekko siellä tais olla![]()
no niin tais![]()
niin ja btw koot 8 ja 12 on aikuisten kokoja. Eihan tuolla ollut lasten kokoja lainkaan, en ainakaan akaseen loytanyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:omg kuka hitto maksaa tommosia summia kutittavista, kasinpestavista sekoitekummajaisista? Ihan kivan nakoinen, mutta jotain rajaa kaytannnnollisyydellakin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin ja btw koot 8 ja 12 on aikuisten kokoja. Eihan tuolla ollut lasten kokoja lainkaan, en ainakaan akaseen loytanyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:omg kuka hitto maksaa tommosia summia kutittavista, kasinpestavista sekoitekummajaisista? Ihan kivan nakoinen, mutta jotain rajaa kaytannnnollisyydellakin!