kummat likoille, äänestäkää :D :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no sitä mäkin mietin, et puserolle olis enemmän käyttöä.. ja niistä oli sopivammat kootkin.. tietääk joku miss sixtyn koosta? pientä? jotenkin tullu niistä naisten farkuista semmoinen kittana vaikutelma :D

Sanon että mekko, pusero on ikäänkuin puolikas.

Mun Miss Sixtyt oli ihan normaalia mitoitusta, silloin joskus kun mulla semmoisia oli (lue: kun vielä niihin mahduin, kaapissahan ne on edelleen :snotty: :ashamed: ). Eli ei suurta muttei erityisen pientäkään mallia. Mulla oli farkkuja ja pari puseroa.

:D ok, eli ei tarvii hamstrata valtavan kokoisia noille meidän pikkuisille :D mäkin ite tykkään enemmän mekosta, mut sit tarttis ottaa koot 8 ja 12 ja likat vasta koossa 116 ja 140,joten pelkään et olisivat vielä suuret??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
omg kuka hitto maksaa tommosia summia kutittavista, kasinpestavista sekoitekummajaisista? Ihan kivan nakoinen, mutta jotain rajaa kaytannnnollisyydellakin!
niin ja btw koot 8 ja 12 on aikuisten kokoja. Eihan tuolla ollut lasten kokoja lainkaan, en ainakaan akaseen loytanyt.

omg kuka hitto maksaa tommosia summia kutittavista, kasinpestavista sekoitekummajaisista? Ihan kivan nakoinen, mutta jotain rajaa kaytannnnollisyydellakin!
niin ja btw koot 8 ja 12 on aikuisten kokoja. Eihan tuolla ollut lasten kokoja lainkaan, en ainakaan akaseen loytanyt.

:D ei ole, siellä on erikseen naisten ja lasten osasto jos et sattunut huomaamaan :D

ja voi vitsi, ei teidän tarvi surrakaan mun rahoja ku ei niille kelvannu mun luottokortti :( molemmat ilmoitti vaan jotain erroria... :( mahtaakohan miss sixtyä saada lapsille jostain suomesta tai ruotsista??

Yhteistyössä