Kummastuttaa että niin moni asia on anopin syytä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yleistänkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yleistänkö

Vieras
Ja yleensä miniän mukaan. Harvemmin miehen mielestä ongelmat on anopin syytä? Tai harvoin appi on tehnyt niin paljon virheitä kun anoppi.

Ihmeellistä miten kaikista naisista tulee niin kamalia jossain vaiheessa?

Minun puolesta mieheni saa tavata äitiään, ei halua. Minun puolestani hän voi soitella äidilleen, ei halua. Mieheni äiti on mieheni mielestä paha ilkimys, jota ilman hän voi paljon paremmin. Ihmeellistä tässä on se, että anoppini mielestä minä estän miestäni tapaamasta häntä...kun ei milllään usko, että hän on tehnyt niin inhottavia asioita, että välit ovat menneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuls:
Minun puolesta mieheni saa tavata äitiään, ei halua. Minun puolestani hän voi soitella äidilleen, ei halua. Mieheni äiti on mieheni mielestä paha ilkimys, jota ilman hän voi paljon paremmin. Ihmeellistä tässä on se, että anoppini mielestä minä estän miestäni tapaamasta häntä...kun ei milllään usko, että hän on tehnyt niin inhottavia asioita, että välit ovat menneet.

Meillä meni niin et puoliso (ex nykyää) nii ei halunnu nähä äitiään ku oli juoppo, minä aina puhuin sit et se on hänen äitinsä ja pikkusisariaki pitäis käyä kahtoo jne, ja sain sen menee sinne, nii mua sit syyteltii et mä en päästä kahtoon vanhempia tarpeeks usein et minä estän häntä lähtemästä. Arvatkaa tytöt korpesko.. Sain siitä hirveet vihat niskoille jonka seurauksena me muutettiin monen sadan kilometrin päähän heistä sitte ku exällä meni hermo..
Seki oli sit mun syytä vaikka exä oli se joka mut suostutteli muuttamaan uuteen kaupunkiin . ei helkkari.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuls:

Ihan kuin meidän elämä oli 10 vuotta. Koitin saada mieheni menemään vierailulle lasten kanssa, mutta ei halunnut, koska: jos ei tykkää minun vaimostani ei tarvitse tykätä minustakaan-oli peristeluNyt anoppini on jo kuollut. Vasta sairaalaan meni mieheni, kun äitinsä oli viimeisillään.

Itse yritin elää sovussa, mutta jotkut ihmiset eivät vain voi tulla toimeen.

Minun anoppini oli ihan mukava ihminen ennen lapsemme syntymää.. Nyt en voi ikävä kyllä samaa hänestä sanoa!!!!! Ilmeisesti on halunnut aikoinaan vielä yhden lapsen, joka jäänyt tulematta.. Kun ei nyt millään käsittäisi, että tämä vauva ei ole hänen.
Jos kaikki anopit toimivat samalla tavoin, niin en yhtään ihmettele!!!! Meillä myöskään mieheni ei kestä äitiään yhtään. Vierailut ovat järkkyjä, koska ne ei vaan ole enää luontevia. Anoppi lässyttää vauvalle rakkauttaan ja me muut kuunnellaan... pari tuntia.. aaaaaaargh!!!!!!

Anoppi lässyttää vauvalle rakkauttaan ja me muut kuunnellaan... pari tuntia.. aaaaaaargh!!!!!!

Miten toi voi olla niin kauheaa? Olen monesti kuullut äidin lässyttävän lapselle rakkauttaan.

Kaikki ANOPIT vaan yksinkertaisesti ei kestä sitä, että miniä "vie" heidän poikansa.. Se on sitten kostettava viimeistään vauvan syntyessä.. En voi kovin kauniita sanoja sanoa tällä hetkellä omasta anopistani. Niin ja meilläkin se on mies, joka anoppilaan ei tahdo mennä!! Minä niitä pakkovierailuja sitten järjestelen, jotta lapseni saisi mummoonsa tutustua.

Minun anoppini on mukava ihminen, tulen hänen kanssaan paremmin toimeen kuin oman äitini kanssa. Mies tulee toimeen molempien kanssa hyvin. Siskonikin on anoppipuoli ja tulee erittäin hyvin juttuun tytärpuolensa miehen kanssa !

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Anoppi lässyttää vauvalle rakkauttaan ja me muut kuunnellaan... pari tuntia.. aaaaaaargh!!!!!!

Miten toi voi olla niin kauheaa? Olen monesti kuullut äidin lässyttävän lapselle rakkauttaan.

Siinä vaiheessa se vaan on kamalaa, kun juttu menee näin: "Voi mummin rakas..sinä olet elämäni täyttymys..Anna mummille hellyyttä..mummi on niin hellyyden kipeä..onneksi sinua saan halata, kun papalta ei saa hellyyttä.." JNE!!!!" Anteeksi, että inhottaa ajatella lastani anoppini tarpeiden tyydyttäjänä!!

Ei anopissani muuta vikaa ole, kuin että hän on maailman negatiivisin ihminen:( Kaikesta asiasta on jotain huonoa sanottavaa ja kaikkea pitää vähätellä koko ajan. Itse en oikein jaksa sellaista katsella eikä muuten mieskään... sen takia ei kauhean usein käydä kun saa meidän kaikkien mielen niin alas kun valittaa vaan kaikesta.

Kun kerrotiin että olen raskaana(esikoisesta) niin alkoi voivottelemaan että no voi sentään, kun se sitten sotkeekin kaikki paikat. Kun kerrottiin toisesta raskaudesta, niin totesi että no sitähän me isän kanssa jo pelättiinkin. Ja kun pienempi lapsista oli syntynyt, ivallisesti kysyi minulta että mitenkä kuvittelet näitten kanssa pärjääväsi.

Tuossa muutama esimerkki, kuinka ihanaa anopin luona aina on;)

miniät on usein koko ongelman ydin... Ihme juttu, että anoppi ei saa edes lapsenlapsestaan iloita... Äidillä on itsellään vaan niin huono itsetunto, että typeryydessään kuvittelee, että lapsi pitää mummosta enemmän jos sen päästää liian liki. Joo, mutta onnea vaan elämään näille lapsellisille miniöille. Millaisethan eväät tulee annettua lapsille, ja millainen anoppi tällaisesta ihmisestä itsestään tuleekaan? En uskalla ajatellakaan.

Kaikkia ihmisiä on kohdeltava ystävällisesti, huomioonottaen ja kunnioituksella. Sitä anoppiakin - aina.

Alkuperäinen kirjoittaja miniä:

Siinä vaiheessa se vaan on kamalaa, kun juttu menee näin: "Voi mummin rakas..sinä olet elämäni täyttymys..Anna mummille hellyyttä..mummi on niin hellyyden kipeä..onneksi sinua saan halata, kun papalta ei saa hellyyttä.." JNE!!!!" Anteeksi, että inhottaa ajatella lastani anoppini tarpeiden tyydyttäjänä!!

Olet todella lapsellinen ja ilkeä ihminen, ei voi muuta sanoa. Toivottavasti kypsyt ennen kuin lapsesi kärsii ja huomaa äitinsä ongelmat.

No toi menis kyl minunkin hilseeni yli!!!!! Sitäpaitsi tarvitseeko se sitten tehdä noin, että jokaiselle muulle tulee inhottava olo? Voihan toki rakastaa ja sen osoittaa, mutta toi nyt olis jo varmaan inhottavaa appiukonkin kannalta..

Alkuperäinen kirjoittaja Lapselliset ja kypsymättömät:
miniät on usein koko ongelman ydin... Ihme juttu, että anoppi ei saa edes lapsenlapsestaan iloita... Äidillä on itsellään vaan niin huono itsetunto, että typeryydessään kuvittelee, että lapsi pitää mummosta enemmän jos sen päästää liian liki. Joo, mutta onnea vaan elämään näille lapsellisille miniöille. Millaisethan eväät tulee annettua lapsille, ja millainen anoppi tällaisesta ihmisestä itsestään tuleekaan? En uskalla ajatellakaan.

Kaikkia ihmisiä on kohdeltava ystävällisesti, huomioonottaen ja kunnioituksella. Sitä anoppiakin - aina.

Olisi mukavaa jos anoppikin kohtelisi lapsiaan ystävällisesti, huomioonottaen ja kunnioituksella, ilman että arvostelisi, pilkkaisi ja mollaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinä:

Olet todella lapsellinen ja ilkeä ihminen, ei voi muuta sanoa. Toivottavasti kypsyt ennen kuin lapsesi kärsii ja huomaa äitinsä ongelmat.

Sinä olet ehkä tota mieltä, mutta en tässä nyt kaikkea edes kertonut.. Olen kyllä oikeasti yrittänyt ja anoppi saa tavata vauvaa niin paljon kuin haluaa. Minä en vaan kestä tota vertaamista papan halailuun.. yök!!!!!!!!!!!!!!!!! Että kiitos vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Lapselliset ja kypsymättömät:

Ja tämähän tarkoittaa että anopinkin täytyisi kohdella Sinua samoin. Meillä ei oikein toimi, jos edellämainittuihin ei sit kuulu jatkuva selän takana mollaaminen, kaikkiin asioihin puuttuminen jne.jne.
Minun anoppi esimerkiksi vaati esikoista odottaessani että hänen vuokseen olisi pitänyt ottaa selvää kumpi tulee (no ei tod otettu!), soitteli meidän tietämättä selkämme takana meille isompaa vuokra-asuntoa jne, näitä juttuja on paljon. Että kyllä siinä haluaa nopeasti ottaa etäisyyttä kun toinen puuttuu OIKEASTI KAIKKEEN.

Meillä anoppi itkee kylillä kun ei näe mussukkaansa tarpeeksi.. Näkee kyllä kerran viikossa, koska pitää siitä itse huolen!! Meillä tälläkin hetkellä mieheni kanssa aiheesta riita meneillään. Mä en enää vaan jaksaisi suunnitella meidän elämää niin, että anopilla on hyvä olla. Kun se sydän särkyy, jos ei näe tarpeeksi usein.. Kysyin kerran, että miten tulisi toimeen jos asuttaisiin kauempana..Tokaisi siihen vaan, ettei tulisikaan.. Oikeasti haluaisin tietää kuinka kamalaksi miniäksi minut on leimattu.. Niin että ystävällistä ja huomioonottavaa käytöstä :)

Yhteistyössä