Kummastako lahjakortista sinä ilahtuisit enemmän....

• Viestiketjun aloittaja "kekeke"
  • Ensimmäinen viesti
"kekeke"
50 euron lahjakortti;

a) Ikeaan
vai
b) lähiruokapuotiin ( tarjolla mm; suklaata, lakua, karkkia, limsaa, teetä, kahvia,
jauhoja, hemmottelujuttuja, hilloa, hunajaa, salaatinkastikkeita, mausteita )

Vai jos ei kumpikaan ole mukava, niin minne haluaisit saada 50 euron lahjakortin?

"yx vaan"
Ikeaan, pikku pesämuna uuteen sohvaan :)

Toisaalta toi ruokajuttukin kuulostaa ihanalta kun muuten ei oikein ole "varaa" tuollaisista juuri mitään ostella... HMMM saiskos molemmat ;D

vierasss
Riippuu kenelle antaa. Mä ottaisin mielelläni 50 e lahjakortin Pentikiin tai Sokokselle/Stockmannille, jonka vois sitten käyttää vaatteisiin tai kauneushoitolaan.

vierass
Suoraan sanottuna en kumpaankaan.

Ottaisin mieluummin kirjakaupan lahjakortin tai sitten lahjakortin, mikä käy S- tai K-ketjujen kaikkiin liikkeisiin. Se menisi varmaan yhdellä kertaa ruokaostoksiin ja sen rahan edestä voisin sitten ostella ihan mistä tykkäisin.

"hmm"
Jos lähiruokapuoti ois lähellä niin sinne, meiltä ikeaan matkaa 300km niin vähän huono lahja ois, ja yleensä vielä käydään ruotsin puolella ikeassa.... Mutta kuten jiku muukin sanoi, vaihtoehto C, eli ALKO ois paras :)

natusan
Mä ilahtuisin jostain hemmottelu-lahjakortista; jalkahoito, käsihoito, savihoito, tai vaikka hieronta.. Jos oisi Ikeaan, niin en oikein tiedä, mitä tarvitsisin, ja jos taas "ruokakauppaan", niin silloin se ei olisi lahja mulle, vaan perheellemme.

Mielummin lähiruokapuotiin. Toivottavasti se olisi tarpeeksi lähellä, koska on inhottavaa lähteä pitkälle vain koska lahjakortti täytyy käyttää.

Mieluisin lahjakortti olisi hemmotteluun(hieronta yms.), ravintolaan tai ketjuliikkeeseen kuten s-ryhmä tai stockmann.

Yhteistyössä