Kummasta vartalotyypistä pidät enemmän? Kumpi itse olet?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
A. Sekä miehillä että naisilla. Itellä on suunnilleen yhtä leveät ja se on paras malli naiselle.
(Kunhan on muuten kroppa kunnossa, mä oon O-mallia, ihan kamala.)
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
On muuten jännä, että näissä vartalomallikeskusteluissa valtaosalla ilmoittaa omaksi mallikseen X:n, joka on tilastollisesti se kaikkein harvinaisin ja jota ei oikeassa elämässö juuri koskaan näe... Itse olen H tai ehkä pikkasen Y, eli hartiat ovat vähän leveämmät kuin lantio.
 
"kuula"
[QUOTE="vieras";22193254]A) Hartiat leveämmät kuin lantio.
B) Lantio leveämpi kuin hartiat.[/QUOTE]

A on parempi. Tällä hetkellä olen O (rv 38), pyrkimys takaisin A-tyyppiin synnytyksen jälkeen. :D
 
[QUOTE="vieras";22193382]On muuten jännä, että näissä vartalomallikeskusteluissa valtaosalla ilmoittaa omaksi mallikseen X:n, joka on tilastollisesti se kaikkein harvinaisin ja jota ei oikeassa elämässö juuri koskaan näe... Itse olen H tai ehkä pikkasen Y, eli hartiat ovat vähän leveämmät kuin lantio.[/QUOTE]

Jos näihin vartalokeskusteluihin vastaavat pääsääntöisesti ne, joilla sitten on se X. Tai sitten jotkut valehtelevat, tiedä häntä.
 
"vieras"
Miehellä ehdottomasti A, naisella H-tyyppi (yhtä leveät). Minulla on hartiat vähän kapeammat kuin lantio, rintojen ja lantion ympärys sama, vyötärö kapea. Haluaisin leveämmät hartiat.
 
juuh
[QUOTE="vieras";22195703]En todellakaan usko, että näin moni kysymykseen vastannut olisi oikeasti vartalotyypiltään X! Nyt kuvia kehiin, kiitos![/QUOTE]

Tai ennemminkin mittoja!
 
Mun mitat ovat 90-64-90. En kyllä väittänytkään olevani X, mutta silti. :)

Niin, ja nuo ovat siis rinta-vyötärö-lantiomitat. Ei niitä hartioita kai ole edes tapana mittailla yleensä.
 
Viimeksi muokattu:
mikä vartalotyyppi minä olen?
Hartoiden ympärys 110 cm, rinnanympärys 98 cm, vyötärö 75 cm, lantionympärys 100 cm.
Vyötärö on melko korkealla, ja lantion levein kohta melko alhaalla.
 

Yhteistyössä