Kummasta vartalotyypistä pidät enemmän? Kumpi itse olet?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
Ensinnäkin, se, että lantio olisi hartioita leveämpi, on erittäin harvinaista. Moni luulee niin, eikä mene peilin eteen katsomaan. Rinnanympärys ei ole sama, kuin hartiat. Jos hartiat on lantiota kapeammat, silloin kädet eivät voi olla suorina sivuilla alastpäin, vaan menevät pitkin ihmisen kylkiä, nojaten lantioon.
Mun mielestä leveä lantio näyttää hyvältä, mutta ei niin leveä, että se on hartioita leveämpi. Se olisi hiukan epänormaali vartalonmalli. Täytyisi olla todella kapeat hartiat ja kuten sanottu, käsiäkään ei saisi silloin alas, vaan ne olisivat jatkuvasti lantion takia hiukan koholla.
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja mikä vartalotyyppi minä olen?;22195824:
Hartoiden ympärys 110 cm, rinnanympärys 98 cm, vyötärö 75 cm, lantionympärys 100 cm.
Vyötärö on melko korkealla, ja lantion levein kohta melko alhaalla.
Pitää ottaa huomioon, etttä hartian alue on littana, eikä pyöreä niinkuin lantio. Suurimmalla osalla hartiat ovat ihan reilusti lantiota leveämmät.
 
Leukistinen aksolotli
Jokainen voi ihan tehdä kokeen, eli piirtää kaksi pystyviivaa (mitaksi) yhtä kauaksi toisitaan ja sitten niiden väliin naisen, jonka lantio on niin leveä, että se ylettää molempiin viivoihin. Sitten sille naiselle hartiat, jotka eivät yletä viivoille. Miltä näyttää? Luonnolliselta? Moniko oikeasti näyttää siltä? Ei varmaan monikaan edes niistä, jotka vastasivat lantionsa olevan HARTIOITA leveämpi.;) Koska sellainen mittasuhde on erittäin harvinainen. Eikä yleensä näytä hyvältä.

Ap ehkä tarkoittikin rintakehää, eikä hartioita.
 
"jenny"
X- vartalotyyppihän on sellainen, että on leveä lantio, kapea vyötärö, leveät harteet ja isohkot rinnat. Minulla on leveä lantio (100cm) kapea vyötärö (71cm) ja leve rintakehä (95cm) ja leveät hartiat. Minulla on kuitenkin A-kupin rinnat. En tiedä siis mikä vartalotyyppi olen. Olen myös 180cm pitkä, joten olen hoikka, mutta roteva. En koe leani päärrynäkään, kun ylävartalo ei ole juuri alavartaloa pienempi vaikka rinnat on pienet.
Muita tällaisia naisia?
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="jenny";22196012]X- vartalotyyppihän on sellainen, että on leveä lantio, kapea vyötärö, leveät harteet ja isohkot rinnat. Minulla on leveä lantio (100cm) kapea vyötärö (71cm) ja leve rintakehä (95cm) ja leveät hartiat. Minulla on kuitenkin A-kupin rinnat. En tiedä siis mikä vartalotyyppi olen. Olen myös 180cm pitkä, joten olen hoikka, mutta roteva. En koe leani päärrynäkään, kun ylävartalo ei ole juuri alavartaloa pienempi vaikka rinnat on pienet.
Muita tällaisia naisia?[/QUOTE]

No mulla on leveät hartiat kokooni nähden ja leveähkö lantio. Rinnat ei ole isot, eikä ehkä edes rintakehä. Jos mitataan, olen päärynä, mutta ei minua katsomalla tule päärynämäistä vaikutelmaa.
 
"jenny"
Luulen kyllä, että jos laihduttaisin niin lantio jäisi rintakehää pienemmäksi. Peppu kun on ainut paikak missä on ylimääräistä, yläkroppa luiseva. Silloin olisin Y. Mutta eihän tota voi noinkaan ajatella, eihän omenavartaloinenkaan olisi omena jos laihdutaisi mahaläskit pois.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="Mimmu";22196159]Samat vastaukset.[/QUOTE]

Kokeile piirtää nainen, jonka lantio on oikeasti leveämpi kuin hartiat, niin huomaat ehkä, ettei se näytä hyvältä. Eikä oikein taida olla edes normaalia.
 
"Mimmu"
[QUOTE="jenny";22196012]X- vartalotyyppihän on sellainen, että on leveä lantio, kapea vyötärö, leveät harteet ja isohkot rinnat. Minulla on leveä lantio (100cm) kapea vyötärö (71cm) ja leve rintakehä (95cm) ja leveät hartiat. Minulla on kuitenkin A-kupin rinnat. En tiedä siis mikä vartalotyyppi olen. Olen myös 180cm pitkä, joten olen hoikka, mutta roteva. En koe leani päärrynäkään, kun ylävartalo ei ole juuri alavartaloa pienempi vaikka rinnat on pienet.
Muita tällaisia naisia?[/QUOTE]

Mä olen aika samantyyppinen. Mitat luokkaa 176 cm, rinta 90 cm, vyötärö 67 cm, lantio 96 cm, pieni B-kuppi. Ja koen olevani X. Roteva en tosin koe olevani pituudestani huolimatta :)
 
"Mimmu"
Kokeile piirtää nainen, jonka lantio on oikeasti leveämpi kuin hartiat, niin huomaat ehkä, ettei se näytä hyvältä. Eikä oikein taida olla edes normaalia.
No joo, jos nyt noin kirjaimellisesti otetaan. Mä käsitin, että A:lla viitattiin lähinnä vartalotyyppiin Y, eli kapea lantio ja leveät hartiat, ja B-vaihtoehdolla päärynämäiseen vartalotyyppiin eli leveä lantio. Ja näistä vaihtoehdoista tykkään enemmän päärynästä kuin ompusta naisella.
En nyt ajatellut ihan kirjaimellisesti, että lantio olisi edestä katsottuna hartioita leveämpi.
 
"jenny"
[QUOTE="Mimmu";22196174]Mä olen aika samantyyppinen. Mitat luokkaa 176 cm, rinta 90 cm, vyötärö 67 cm, lantio 96 cm, pieni B-kuppi. Ja koen olevani X. Roteva en tosin koe olevani pituudestani huolimatta :)[/QUOTE]

Ai, mä koen olevani roteva, koska oon niin hoikka (180cm/60kg) mutta silti isot noi kaikki mitat. eli siis iso luut. Käytän M/L kokoisia vaatteita vaikkei tolla painoindeksillä ehkä uskois.
 
Suzyanne
Haluaisin olla a, mutta olen b eli normaali päärynävartalo löytyy multa. Tosin hoikassa kunnossa hartiat ja lantio ovat suunnilleen saman kokoiset, ainakin mittojen mukaan.
 
Leukistinen aksolotli
Haluaisin olla a, mutta olen b eli normaali päärynävartalo löytyy multa. Tosin hoikassa kunnossa hartiat ja lantio ovat suunnilleen saman kokoiset, ainakin mittojen mukaan.
Oikeasti mä en usko, että jos menet peilin eteen, sulla ois lantio olkapäitä/hartioita leveämpi. Ei varmana ole, ainakaan sun kuvista päätellen. Lantio voi olla rintakehää isompi ja sehän näyttääkin ihan kivalta.:)
 
pieni poikatyttö
En tykkää naisilla leveistä hartioista verrattuna muuhun kroppaan, enkä leveästä perseestä (miehillä toki tuo Y-malli kivoin). En myöskään tykkää ylimääräsistä kiloista, jotka saavat aikaan tuon O-vartalomallin. Kaunein naisilla taitaa tosiaankin olla se yleinen ihanne, eli X-malli (suht isot tissit ja samaa ympäryysmittaa oleva lantio + hoikka vyötärö), hyvänä kakkosena pidän pientä naisvartaloa, eli "poikatyttömallia", kun ei ole ylimääräisiä kiloja - eli hoikka, muttei myöskään leveää persettä eikä ylisuuria tissejä verrattuna muuhun vartaloon. Sellainen xs-poikatyttö olen itsekin ja hyvin vartalossani viihdyn. :)
 
Suzyanne
Oikeasti mä en usko, että jos menet peilin eteen, sulla ois lantio olkapäitä/hartioita leveämpi. Ei varmana ole, ainakaan sun kuvista päätellen. Lantio voi olla rintakehää isompi ja sehän näyttääkin ihan kivalta.:)
Hehheh joo, en tuota tajunnutkaan, ilman muuta tarkoitin että lantio on rintakehää ehkä pikkuisen leveämpi, ei tietenkään hartioita. Tässä menee käsitteet tosiaan helposti sekaisin. :D

Mittojen mukaan mulla on kyllä rinnanympärys ja lantio tarkalleen samanlevyiset, ja vyötärö tätä mittaa 25 cm pienempi, mitä se sitten meinaakaan.
 
pieni poikatyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Hehheh joo, en tuota tajunnutkaan, ilman muuta tarkoitin että lantio on rintakehää ehkä pikkuisen leveämpi, ei tietenkään hartioita. Tässä menee käsitteet tosiaan helposti sekaisin. :D

Mittojen mukaan mulla on kyllä rinnanympärys ja lantio tarkalleen samanlevyiset, ja vyötärö tätä mittaa 25 cm pienempi, mitä se sitten meinaakaan.
Se on X-malli, eli se tyypillisin naisvartaloihanne (mikä on virallisesti 90-60-90, mutta muutamien senttien heittoa suuntaan tai toiseen ei haittaa) :)
 
"höh"
Mulla on lantio leveämpi kuin hartiat enkä mielestäni näytä ollenkaan pahalta. Olen siis päärynä ja tykkään päärynämallista enemmän kuin siitä, että hartiat olisivat leveämmät, eikä tämä minusta todellakaan ole mikään luonnoton naisen malli. Mun muut mitat on 100 - 72 - 103.
 
Ap:n vaihtoehdoista A sekä naiselle, että miehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja pieni poikatyttö;22196596:
Se on X-malli, eli se tyypillisin naisvartaloihanne (mikä on virallisesti 90-60-90, mutta muutamien senttien heittoa suuntaan tai toiseen ei haittaa) :)
Olenko minäkin X kun mun mitat on tota 90-60-90 selkeästi isommat mutta kutakuinkin mittasuhteet pysyy samana? :whistle:
 

Yhteistyössä