Kummassa kädessä miehellä ja sinulla on rannekello?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yvette"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";29425230]Käyttääkö joku vielä rannekelloa? Vaikka kuinka olis rolex?[/QUOTE]
No Rolexilla ranteessa on varmaan muutakin merkitystä kuin näyttää aikaa... ;)
Ja ihan tosissaan, on paljon kelloja jotka ovat kauniita kuin koru. Miksi sellaista ei pitäisi..?

Mies pitää muistaakseni vasemmassa kädessä, lähes joka päivä (ainakin arkena joka päivä) sillä on se kädessä. Ostin miehelle sen viime vuonna hääpäivän lahjaksi, mutta en kuollaksenikaan muista sitä merkkiä! Joku kilpa-auton kuuloinen se oli, joku mitä en ole aiemmin kuullut mutta ymmärsin googlettelun ym perusteella että on ihan arvostettu merkki kuitenkin. :D

Itse en rannekelloa omista. Ei tulisi käytettyä. Korujakin käytän ihan tosi harvoin, juhlissa vain ja kerran-pari vuodessa huvikseen.

Vasemmassa molemmilla, jos pidettäis kelloa. Molemmilla on Leijona-merkkiset ja mitähän lie muita merkkejä mahtaa ukon laatikosta löytyä, kun on saanut kelloja lahjaksi ja ties mistä hyvästä. Mulla on myös tuon Leijonan lisäksi jotain "merkittömiä" kelloja, jotka on enemmänkin koruja ja sitten sellainen Adidaksen kello. Isäni käyttää kelloa ja silläkin on Leijona, tosin taitaa olla joku halppis nyt ranteessa ja pitää parempana tuota edellä mainittua.

Hirveen vähän ihmiset enää nykyään kelloa pitävät, yks jonka tiedän on mun serkku, joka ei voi ikinä lähteä minnekään ilman kelloa, sillä on niitä varmaan laatikota ja kaapit täynnä ja yhden merkinkin tiedän, ja se on Adidas. Tai ainakin sillä oli se, en tiedä käyttääkö/toimiiko enää.

Oikeassa pidän citizen tai guess. Siitä aikataulutan perheen elämää ja yölläki katon välillä. Yritän välttää kännyä jatkuvasti.. Aloin pitämään oikeassa ku prinsessa Victoriallaki oli niin. ;)

Yhteistyössä