Vasemmassa molemmilla, jos pidettäis kelloa. Molemmilla on Leijona-merkkiset ja mitähän lie muita merkkejä mahtaa ukon laatikosta löytyä, kun on saanut kelloja lahjaksi ja ties mistä hyvästä. Mulla on myös tuon Leijonan lisäksi jotain "merkittömiä" kelloja, jotka on enemmänkin koruja ja sitten sellainen Adidaksen kello. Isäni käyttää kelloa ja silläkin on Leijona, tosin taitaa olla joku halppis nyt ranteessa ja pitää parempana tuota edellä mainittua.
Hirveen vähän ihmiset enää nykyään kelloa pitävät, yks jonka tiedän on mun serkku, joka ei voi ikinä lähteä minnekään ilman kelloa, sillä on niitä varmaan laatikota ja kaapit täynnä ja yhden merkinkin tiedän, ja se on Adidas. Tai ainakin sillä oli se, en tiedä käyttääkö/toimiiko enää.